Nöjd

Jag är så sjukt nöjd med den här dagen. Det var toppen att träffa Giovanna och hennes lille Noah. Hon känns som en soulmate. Vi pratar om precis allt.... Vi tog iallafall en lunch på Steve´s coffee, en bakad potatis med skagenröra slank ner. Mums, Älskar skagenröra.




Jag diggar den här bilden på lille Noah, så skön liten kille. :-)

Ikväll har jag sprungit Blodomloppet ihop med domarklubben. Jag är så nöjd med min insats, hade sällskap av F ända till fyra kilometer då jag började sacka efter lite. I mål var jag sedan bara halvminuten efter och har nytt personbästa, prick 29 minuter. Tänk om jag pressat lite till så hade jag hamnat under 29.... Efteråt satt vi i gräset och åt picnic. Det blev ganska kallt men trevligt. Rickard kom på tionde plats på tiden 18,49. Det är hans bästa placering nånsin och han är givetvis riktigt nöjd.
1 mammaTEA:

skriven

Skönt att vara nöjd ned sin insatts

2 Helena:

skriven

Så mysigt!:) Vilken fin bild på dig!

Kommentera här: