Det känns som en dröm

Jag är så glad för vårat hus. Jag kände igår när vi började bära in våra grejer att här ska vi få bo. Vilken lycka och vilken tur vi haft! It was meant to be, Det enda smolket i lyckobägaren är tapeterna i vårt sovrum och i Idas rum. De är hemska.
 

Det kommer inte bli mycket bloggande veckan som kommer. Vi har än så länge inget internet i huset. Eftersom att vi skulle flytta in andra juli så är det först från 1 juli vi har bredband och tv där. Nu är jag i lägenheten. Vi håller på och grejar med akvariet. Skönt att kunna städa och greja i en tom lägenhet.
 
Ha det toppen så länge och så hoppas jag ni inte försvinner. Ni kommer få se massor från huset när vi kommit iordning. 
1 Victoria:

skriven

kul med nytt hus :)
och ja, det var väldigt tråkigt med bilderna som försvann. man tror ju inte att det kan hända, men det gjorde det visst. nu borde jag iallafall bli bättre på att föra över bilder till den externa hårddisken, haha, alltid något.

2 Mamma till 4:

skriven

Ser fint ut! Lycka till med tapetsering:)
Kram

3 Zarah - mamma till lilla O och Ludwig:

skriven

Tack så mycket! Jag är överlycklig!

Vilket fint hus!! Blir kul att se bilder sen :)

4 Melanie:

skriven

vilket fint hus, förstår att ni kommer trivas där! lycka till med flytten nu!

5 A-K:

skriven

Åh vad roligt med hus. Jag hopppas att jag också en dag kan köpa hus. Hoppas att ni får det riktigt bra där :)

6 Sara - Tripp, Trapp & Trullsan:

skriven

Åh vad härligt! Önskar mig inget annat än att slippa våran lilla 80kvm lägenhet på 3e våningen.
hihi
Kramar!

7 Emma - Mamma till världens finaste prinsessa ♥:

skriven

Jag önskar mig också ett hus!

8 Jenny - mammaliv i Nashville:

skriven

Åh vad roligt med hus-flytt! :)

9 Erika:

skriven

Kul med huset! Och tapeter är ju lätt o billigt att byta :)

Kram

10 Johanna:

skriven

Stort grattis ;)

11 IDASWARDROBE.com:

skriven

Vad härligt med hus! :D Grattis! Ser superfint ut! Bara bra att det är hemska tapeter, då ser man till att ändra på det. Är de ok så dröjer det alltid innan man får det som man vill ;)

12 Molly:

skriven

Lite sent svar, men ja visst är det :-)

13 MARIA - mode, outfits & inspiration:

skriven

Sv: eller hur :) kram!

14 Angelica:

skriven

Vad spännande! Vart flyttar ni??

15 Anonym:

skriven

Det verkar vara många som tar en liten bloggpaus nu under sommaren. Det ska bli spännande att följa er i ert nya hus :) Ha en fin sommar! kram

16 Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3:

skriven

Gud vad härligt! :D

17 Annica:

skriven

Saknar att läsa om dig och Ida, och givetvis dina pojkar..Hoppas det går bra för er med flytten och att vi snart får läsa mer om er..Kram

Svar: Jag har också saknat bloggen. Nu är jag tillbaka. :-)
Hanna

18 Victorias fotovärld:

skriven

Vad roligt med nytt hus! Då förstår jag att du har fullt upp!

19 Petra-ensamstående tvillingmamma:

skriven

åh så fint!

20 Hanna:

skriven

Det blir spännande att få se bilder allteftersom ni kommer i ordning :) Roligt med hus!

Sv: Vi fick en riktigt härlig kickstart på dagen, hoppas på upprepning ytterligare en morgon, men vågar inte hoppas på för mycket :D

Svar: Har lite bilder på gång. Men tiden räcker inte riktigt till. :-)
Hanna

Kommentera här: