Idag har jag



Bakat pepparkakor med pojkarna. Madde och brorsan hjälpte också till.



Stansat ett halsband



Myst med Ida.



1 Fotograf MissJeni:

skriven

Tack så mycket :)



Blev pepparkakorna bra? :)

2 Frida:

skriven

Vad myyyys! :) Kramis

3 Tidsmästarinnan:

skriven

Oooh vad mysigt :-)

Tack för din fina kommentar inne hos mig.

Kram kram!

Susanne

4 Jennie:

skriven

va kul :)

5 Laura_Maradam:

skriven

Awww the baby :) too cute!

xx

6 Anna S:

skriven

Hihi, vad koncentrerad du ser ut när du bakar :).

7 Ida & Jouline:

skriven

Hej tyvärr inte fått något mail än.

Ida Andersson

Stafsinge 817

31194 Falkenberg.

För över pengarna så fort jag sett mailet. Kram

8 ina:

skriven

Haha, tja... han är rätt rolig! Det är kul att bråka med småbarn ;)

9 Malin:

skriven

Åh StortGrattis till den fina lilla tjejen :) Hoppas det är bra med nytillskottet!

Javisst finns det?! Känns som att det är inredningsprylar överallt typ :)

10 Sorella - Blueberry Fingerprints:

skriven

Du paminner mig om en kandis.....men jag kan inte satta fingret pa vem!



^_^

11 Jeanette:

skriven

Mmm verkligen :) ha en bra första december.. kram

12 browneyedgirl:

skriven

Vilken härlig dag med bak och massa mys =) Så söt liten tös....kramen

13 magda:

skriven

Vilket fint halsband! :)



Sv: Panelgardiner har aldrig varit någon höjdare för mig. Det känns så otroligt platt och tråkigt.

14 Oslo på svenska - mamma till L 5 månader:

skriven

Vilket vackert halsband!

Kommentera här: