Pippitröja



Jag beställde den fina pippitröjan från Jumperfabriken/Selected style. Jag känner redan nu vilket bra köp det är. Jag kommer bära den som på bilden ihop med mina skinnshorts, till byxor, till kjol... Om ni är sugna så finns den att klicka hem här. Just nu finns alla storlekar kvar.







1 Paulina hilding:

skriven

Gud va fin tröja! :o

2 Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥:

skriven

Vilken ursnygg tröja. Kolla i min blogg också. :)

3 steph:

skriven

Söt blogg du har :)

4 Ingrid:

skriven

jättefin!!

5 Julia:

skriven

Hade en liknande när jag var liten, så fina är dom! xx

6 Marie, Liams mamma:

skriven

Dom är såå fina! :) Såg någonstans att dom finns i svart och vitt också, min mamma stickade en liten en till Liam när han var liten :)



kram

7 Lina:

skriven

varsågod :) snygg tröja! har två liknande. en från nelly o en från zoovillage.. :)

Kommentera här: