Dagens jag



En ganska dålig bild men bjuder på det.

Sjal Atlas design
Smycken Hannadesign
Brallor och linne HM
Tröja i siden och ull Laredoute

Jag startade dagen med att köra stenhårda intervaller på platt mark. Nu har jag förbränt alla extra kalorier som jag tryckte i mig igår. :-) 

Solen skiner och det är en jättefin hösteftermiddag. Vi ska ut och spela fotboll på konstgräset. Tänkte blogga mer ikväll.
1 Emma:

skriven

SVAR

Nej, fy. Den var riktigt äcklig!

2 t h a i p i n n e n ♥:

skriven

sv; tack du med, allt bra?:)

3 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv. tack så mycket! :)

4 Josse:

skriven

okeej, nu är jag i alla fall tillbaka igen! :)

Så vad tycker du om min nya bild från fotograferingen? :D

5 Josse:

skriven

tack så mycket!

6 Anonym:

skriven

tack :)

7 fp:

skriven

är det korsörhängen?

8 Viki:

skriven

Sv; Ooj, förlåt!! Visste inte, men helt okej att du tar bort den ;)

9 Viki:

skriven

Sv; Hihi ah de förstår jag! Skulle vilja smaka!

Ååh så sugen jag blev nu!! :)

10 Linn:

skriven

sv : ja visst är han :) hihi



vad händer till veckan då ? :)

Kommentera här: