Första advent



Jag har ny tröja HM (NY), linne Newbody och byxor Rut m fl.

Som vanligt så springer dagarna förbi. Det var jätteroligt på jobbet igår så det kändes inte ens som att man var där i flera timmar. Jobbar 7-16 idag. Samuel väckte mig 10 i fem imorse. Undrar hur länge han hade varit vaken då. Men det gjorde inget. Då hann jag duscha och tvätta håret innan jobbet.  

Första advent är det idag och jag har inte hunnit få upp alla ljusstakar. Det var samma sak förra året. De kom upp jättesent. Lussebullar tänkte jag ta med till jobbet. Det blir nog uppskattat. :-)

Nu har det börjat snöa igen, det har blivit ett ordentligt lager med snö. Jag ska promenera till jobbet idag igen och får nog räkna med några minuter till. Igår var mina ben som isglassar innan jag var framme. Får klä mig bättre idag. Det är kallare: 11 minusgrader. Drar över mina träningsoverallsbyxor. De är bra.

Hoppas ni får en toppensöndag!


1 Anonym:

skriven

visst är det mysigt med advent och sånt :) hoppas du får en fin dag på jobbet ;) händer ikväll ? :)

2 Linn:

skriven

visst är det mysigt med advent och sånt :) hoppas du får en fin dag på jobbet ;) händer ikväll ? :)

3 tess:

skriven

mysigt med första advent! hoppas du får en bra dag ocha tt lussebullarna uppskattas =)

4 felicia:

skriven

svar: första advent måste ju firas! mysig blogg!

Kommentera här: