Swisch

Ikväll har det varit riktigt busy på jobbet. Då trivs jag som fisken i vattnet. Jag gillar inte när det blir för lugnt. Det ska vara lite action. Det är skönt att vara hemma igen nu. Jag känner mig glad och lycklig ikväll. Älskar den känslan, hoppas att jag får känna mig så ett tag. :-)

Imorgon blir det jobb till halv två, därefter ska vi storhandla och på kvällen ska vi träffa vänner. I helgen kommer det vara fullt upp. Femårsfirande på fredag och på lördag ska vi till Stockholm för att se på Djurgården-LHC i semifinal. Vi slår två flugor i en smäll och träffar brorsan också. På söndag vankas påskmiddag hos päronen. Kul att komma iväg på lite. :-)

1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

Ja det känns jättekul att folk gillar dom och vill köpa, har ju inte hållt på så länge.



Allt väl med dig finis?

2 Erika:

skriven

Men gud, det får dem ju fixa fram! Posten är allt bra slarviga ibland.

3 sofie:

skriven

Svar:

Ja, Salem hade funkat mycket bättre ute i Europa än Anna.

4 Tovah:

skriven

hejsan Hannavännen!! sååå längesedan du....allt bra?? mycket bättre med lilla mig nu än sist vi pratades vid.......saknar dig en smula vore kul att ses tycker jag!! har ej ditt nummer kvar men slå en pling till mig så blir jag själaglad! pussokram!!

Kommentera här: