Onsdag

Underbart med sol idag också. Idag ska vi göra stan och shoppa nödvändigheter till Gotlandsresan. Mr R behöver lite nya sommarkläder, likaså barnen. Jag då? Nopp ingenting. Hämtade ut ett paket från Nelly igår med två klänningar och en tröja i. Jag reafyndade lite också på Nellys rea som nog kommer idag. Så jag behöver definitivt inte köpa någonting. Ett besök på Ginatricot skulle nog vara bra´förresten. Behöver ett par till cykelbyxor. Har dem under klänningar och nu är det sol varje dag.

Jag jobbar kväll idag. Tidigare i veckan var jag nöjd med att snart sluta på våningen jag jobbar nu (mitt vikariat går ut 31 juli men jag har semester hela juli så det blir min sista vecka nu) men fy vad jag kommer sakna personalen och de boende. Jag hoppas givetvis att jag kommer bli inringd så jag får jobba lite där.

Vad ska ni göra idag?
1 ERIKA:

skriven

svar Tycker du? Haha, tack! :D

2 Jennie ♥:

skriven

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kramkram

3 Katrin:

skriven

Ja nej du är långt ifrån ensam om dumma tankar.. Bara att du hör av dig om du vill ventilera dig! Jag har ju som sagt samlat på mig en del "erfarenhet" nu..



Nelly.com är ju helt underbart, menjag har köpstopp nu, mitt i rean såklart, så jag vågar inte ens kika in på deras sida ;)

4 Mia:

skriven

Sv: Kan verkligen rekommendera Eclipse i alla fall! Har tyckt de två första filmerna har vart lite sådär men denna gjorde så jag fick tillbaka hoppet! Nu längtar tag till och med efter nästa haha ;)

5 Erica:

skriven

Svar: Du skrev att det kändes svårt, och jag tror att det är lätt att det känns så om man känner att man måste klara allt själv. Alltså att man i sin egen kraft måste klara av att leva så som har Gud har sagt. Då känns det jobbigt, för vi är bara vanliga människor och långt ifrån perfekta. Men då vi accepterar det och börjar följa Gud ändå, i Hans kraft, så blir det en helt annan sak. Då är det inte svårt längre. :)



Semester låter inte helt fel. :)

6 Anna:

skriven

Jag ska på festival!

Kommentera här: