31 oktober



Sista dagen i månaden. Snart är det jul. Nej vars, två månader kvar men med tanke på hur snabbt tiden går så är det ju snart dags för jul igen. :-) Har ni haft en bra dag? Jag tycker att min dag har varit bra. Lite stressigt blev det i förmiddags när det skulle städas och lagas mat. Vi bjöd på potatisgratäng och fläskfilé. Mycket uppskattat. Sedan blev det att ta cykeln och cykla iväg till Folkungavallen. Det var roligt att träffa domaren Jenny Palmqvist igen. Träffade henne på elitlägret och hon är en otroligt ödmjuk människa. Matchen var jättebra. LFC klådde Umeå med 4-0.
Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet med godis och min pärlbricka.

 

1 Molly:

skriven

Mmm vad gott det lät, det var längesedan jag åt. Jättefin bild =)

2 SANNASANNASANNA:

skriven

kikar in för att önska en trevlig halloween =)

3 mini:

skriven

här kommer ett riktigt riktigt sent svar men hade inte tid för bloggen alls..

men ja det är verkligen sorgligt :/ ritkigt tråkigt ...

4 ifrank:

skriven

sv. man tackar

Kommentera här: