Tema rött



Ursämst bild, men det får duga ikväll. Under matchen LHC-HV71 så gjorde jag dessa vinmarkörer. Något till julafton kanske. Vi kommer inte att vara hemma under jullunchen men till kvällen får jag säkert användning för dem. Och vem har sagt att de är begränsade till att bara ha under julen. Finns andra tillfällen också.
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

jättefina!



ja det är skönt samtidigt som jag nästan förväntar mig att det bara ska tillkomma mer komplikationer nu på en vecka.

2 Emmelist:

skriven

tack :D



allt bra?

3 Leia ♥:

skriven

Fin färg!

4 Diana ♥:

skriven

Jättefina smycken! Tror du skulle gilla min nya tävling, bra som julklapp! =) Tävling med My first room som säljer interiör och inredning för barnrum, väggord och väggdekor om ett presentkort för 300 kr att handla för i deras söta webbutik! Delta jättegärna! =) KRAM

Kommentera här: