Hemma bäst

Idag har varit en tuff dag psykiskt. Men så är det i mitt yrke och det är bara att bita ihop och vara professionell. Det är skönt att vara hemma iallafall. Jag har verkligen gjort mig förtjänt av min tredagarsledighet. Jag har bestämt mig för att jag fortsätter blogga, men kanske inte varje dag. Bloggen är lite som en bebis som jag inte bara vill stänga ner.

Det har varit högsommavärme idag och jag hoppas att det håller i sig ett tag. Jag har ju inte fått njuta av solen. Vi hann inte ens ta våra entimmes-raster idag som vi har rätt till.


Imorgon ska jag jobba hemma och försöka njuta av solen. På kvällen har jag match i Vreta Kloster. En distriktsmästerskapsmatch så den gäller lite. Vinna eller försvinna. Har aldrig haft någon sådan match så det blir verkligen en utmaning.


Kanske skulle börja med mina egopics igen.

1 C a m i l l a:

skriven

Hej och tack för titten och kommentaren hos mig. :)

Ska kika runt lite mer här, det känns som en blogg helt i min smak. :)

Kram och ha en fortsatt fin kväll.

2 Anna:

skriven

Heeej Hanna...mmm du bloggen är väldigt lätt att liksom bli beroende av..så är det och det är så galet kul..lycka till med matchen..vad det nu är för sport..ha det gott //Anna

Kommentera här: