Företag

Drömmarna om ett eget företag finns kvar. Jag läste lite på Bolagsverket igår och det är så mycket man måste veta. Det är inget beslut man stressar fram.

Vi har en tom del i sovrummet där det inte står något. Där har jag funderat på att ställa ett skrivbord och ovanför ska det vara ett hyllplan där jag ställer det som inte använts, pärmar med viktiga papper. Clas Ohlsson har denna förvaringslåda. Perfekt ju till alla pärlor och småsaker.

image608

Bilder lånade från Panduro, Ikea, Clas Ohlsson och Kontorex.
1 Majda:

skriven

läs min blogg och kommentera :)/m

2 Cecilia:

skriven

Drömmen om eget företag verkar var drömmen för många. Hoppas att du
når dit en dag (snart)! Jag personligen skulle kommer aldrig att ha ett "vanligt" jobb, som anställd igen. jag är sååå glad att vi kan arbeta hemifrån och bestämma egna arbetstider, som ett eget litet företgag nästan:)

Kommentera här: