Lite av varje

Jag har fått bra betyg av en ledare. Jag dömde ju en p16 match i onsdags och idag ringde en tjej från klubben och ville att jag skulle komma tillbaka för att döma dem igen. Ledaren hade sagt att det blev mycket lugnare på plan med en tjej. Inga fula ord. Kul. Jag blev glad. Bra självförtroende boosting.

Jag har fortfarande ont i mina benhinnor. Hoppas verkligen inte att det kommer bli kroniskt. Jag har match på söndag. Sen dröjer det en vecka innan jag har match igen. Hoppas att jag hinner vila upp mig ordentligt.

A har nu fått sin tredje tank, en av framtänderna där uppe. Så söt när han skrattar och man ser gaddarna. Urgulligt. Han har bärjat med att man kan lägga honom vid sju och han slocknar och sover som en stock. Men det är bara en liten tupplur. Ikväll vaknada han efter ca en halvtimma så nu ligger han på golvet och sprattlar jätteglad och allmänt nöjd med livet.

Hela dagen idag har det regnat. Inte så roligt. Jag har konstaterat att jag har ett väldigt väderberoende humör. HAr varit väldigt nere och är inte lika tolerant mot barnen. Måste bli bättre på att inte låta mina negativa känslor gå ut över barnen. Det är så svårt.
image362

Kommentera här: