En höstlista

Hur känner du inför hösten 2021?
Jag känner mig glad, peppad och pirrig.
Vad är dina planer?
Jobba såklart. Dra igång min pilateskurs, få döma fotboll.
Vad är ditt favoritte?
Just nu blandar jag två tesorter som finns i varenda butik: Lipton vanila & Caramel samt Garants te rabarber/vanilj. Och med blandar menar jag att jag kör igång vattenkokaren och sedan i med en påse av varje. Då har jag te för en hel förmiddag.
Snyggaste höstaccessoaren?
Skinnpajen.
Vad är värst, kylan eller mörkret? Helt klart mörkret ändå, jag är så mörkrädd och skrämmer upp mig själv. För det mesta kan man ändå klä sig så man slipper kylan. 
Topp tre godaste höstmaten? Olika grytor, härliga soppor och en tredje kommer jag inte på.
En utflykt du vill göra i höst? Vet du att det har jag faktiskt inte tänkt på.
En bok du vill läsa i höst? Beta av några av de böckerna jag har i hyllan som jag fortfarande inte läst:
  • djupt vatten
  • flyga drake
  • Sarahs nyckel
Någonting du ser fram emot extra mycket just nu?
Just nu när jag skriver det här inlägget ser jag mest fram mot att få dra igång min pilateskurs imorgon! Längtan är stor efter att få lite rutin kring min pilatesträning igen.

Kommentera här: