Att vara fortsatt sjuk

Igår mådde jag verkligen inget vidare, var inte ens sugen på nocco. Sen tog jag en till slut ändå för att huvudvärken blev så brutalt jobbig. La ut det på facebook men också att covidtestet var negativt. Och vad får jag för fråga sen då. Blev så arg då någon skrev kommentaren om att ta graviditetstest. Varför frågar man det? Vet inte om jag blir extra sur på just den här personen för jag får alltid så tråkiga kommentarer.
Jag har fortfarande ont i halsen, svullna körtlar på halsen och min näsa ska vi inte prata om men så länge febern håller sig borta är jag nöjd. Men det här med feber, jag hade bara feber igår, än så länge iallafall men benen känns som spagetti.
Men det här med att sitta stilla är verkligen inget för mig. Trots att jag inte orkade så mycket mer än just soffläge så kröp det i hela mig till slut. Min kropp pallar verkligen inte att inte röra på mig. Men såklart hade jag inget annat val och det blir inte så mycket mer idag. Ikväll skulle det varit sista pilatestillfället för den här terminen men det är inställt. Så tråkigt men tar igen det om två veckor istället.
1 petra:

skriven

Jobbigt med feber usch ingen hit alls att var sjuk, skönt det inte är corona, men gravidtest??? haha den var väldigt ny för mig,Hur kan man ens föreslå det? krya på

2 Malin:

skriven

"Inte ens sugen på Nocco", jag förstår dig. DÅ ÄR DET ILLA. Krya på dig <3

3 Marcus:

skriven

Krya på dig. <3

Kommentera här: