Pilates jag vill göra i juni

Det här inlägget tänkte jag mig redan i maj men det blev inget av det. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop min älskade pilatesträning när jag inte har mina klasser i Mjölby. Jag tänker dock att sänka kraven är en bra start. Det vill säga att det inte måste vara en timme varje gång. 10 minuter här och där tex blir många minuter i längden.
I juni vill jag: 
  • träna med Linnea en gång iallafall i studion
  • filma en klass med klassisk pilates.
  • 10 minuter på morgonen iallafall varannan dag. Kom igen nu Hanna. Hur svårt ska det vara....
Jag funderar på om jag ska fråga Mia om på Mjölby hälsocenter om jag kan få låna/hyra salen någon dag och filma klasser. Tycker det är så svårt att få till hemma. Vi har ingen bra naturlig plats för det. Var jag än väljer att vara så är jag i vägen på något sätt.
1 ullie:

skriven

alltså denna pandemi att inget kan va normalt Hoppas det blir ändriing snart . Förstår dej o hoppas ni får hyra den skulle varit kul

Kommentera här: