Längtan är stor

Vet inte om det är Gotlandsfeber eller vad det är men jag känner mig rastlös och har inte riktigt ro att ta tag i något. Rickard har åkt iväg för att döma en tidig morgonmatch och barnen ligger fortfarande och sover. Kanske känner mig en aning ensam just nu. Jag vet inte. Antar att det även blir så idag när jag liksom bara går och väntar. Väntar på att få åka iväg och döma fotboll och väntar på att få komma iväg till Gotland. Resfeber deluxe. Tänkte jag skulle spä på längtan mer genom att bjuda på en riktigt bildbomb från Gotland förra året.
Bad på Tofta är givet. Ida går inte med på annat, inte jag heller för den delen. Årets första dopp blir i havet. Känns som en bra plan!
Den här backen ska vi springa backintervaller i i år. Den ser säkerligen inte mycket ut för världen men i kröken långt där framme så fortsätter backen....
 
Promenad i Visby innerstad är såklart givet! Gärna en löprunda runt muren. Kärleksstigen får inte glömmas heller.
Fårö! 😍
 
Åh! Längtan blir inte direkt mindre när jag ser alla fantastiska bilder jag har från vår favoritö. Snart är vi där!
Tänkte avsluta dagens inlägg med att länka till Amanda. Hon deltog i gårdagens länkregn. Bokrecension Den frusna elden

1 Mirre:

skriven

Förstår att du/ni längtar och allt det där låter ju som vår förra Gotlandsresa i fjol =D. Men i år längtar vi till Öland. Men ack så härligt för er att åka dit igen och TOFTA är så härligt, vi bodde ju där i fjol (Toftakroks)

2 Jessifri85 :

skriven

Kanske är att du nästan är aldrig ensam & har egentid. Därför du känner som du gör. Jag tycker ensamtid är jätteskönt. Speciellt när jag går upp före Kent 😊. Sen är det svårt att behärska sig när längtan till något är stort 😊.
Jag har velat åka till Gotland i flera år. Men än har det inte blivit av. Får se när det sker. Helst skulle jag vilja med på Gotland när det är medeltids veckan. Men då är det typ omöjligt att få boende å så. Gotland ser så fint ut. Så jag förstår att det är eran favo Ö 😊. Men snart är du där.

Ha det så bra🌸

3 Jessifri85 :

skriven

Kanske är att du nästan är aldrig ensam & har egentid. Därför du känner som du gör. Jag tycker ensamtid är jätteskönt. Speciellt när jag går upp före Kent 😊. Sen är det svårt att behärska sig när längtan till något är stort 😊.
Jag har velat åka till Gotland i flera år. Men än har det inte blivit av. Får se när det sker. Helst skulle jag vilja med på Gotland när det är medeltids veckan. Men då är det typ omöjligt att få boende å så. Gotland ser så fint ut. Så jag förstår att det är eran favo Ö 😊. Men snart är du där.

Ha det så bra🌸

Kommentera här: