Jag tappade följare igår....

Godmorgon!
Hoppas att du mår bra idag. Jag har sovit rätt dåligt den här veckan så det känns skönt att ha fått två nätter iallafall med bättre sömn. Igår hade vi en mysig dag. Filmmys på kvällen med ostbågar och fifty shades darker och innan dess pizza på stans enligt mig bästa pizzeria. Vi känner ägaren så vi satt och pratade med honom en stund. 

Mumsigt värre! 
Jag vet inte vad som hände igår men jag fick ont i nedre delen av min lunga efter passet igår eller om det är muskeln som gör ont. Jag har nog blivit lite skadad av att jobba på lungmedicin eftersom det första jag tänker är att jag fått en pneumotorax (hål i lungsäcken). Mest sannolikt är att det är en bristning i ett muskelfäste. Det gör framförallt ont vid vridning och när jag andas in djupt. 
Jag tappade följare igår på instagram. Det var för många för att vara det där vanliga tappat jag har. Tror det berodde på dessa två stories. ☝👍👇👇 Mitt instagram har alltid varit ett träningskonto så de som inte är intresserade av annat avföljer då såklart. Känner dock att jag i stores vill dela mer av annat och det kommer såklart inte passa alla. Särskilt inte stories av den här typen.... 🙄


Kommentera här: