En riktig slappedag

Om gårdagen var en aktiv dag med mycket fysisk aktivitet så har den här dagen varit precis tvärtom. Jag har tidsinställt inlägg på lite olika teman och jag skulle vilja skriva något kring pilates med. Får se om det dyker upp lite inspiration. Jag och Rickard pratade bort ett par timmar i telefon med en kompis och ikväll gick vi ut till lekplatsen med barnen. Det har byggts nya klätterställningar och ett av hindrena är en riktig gåta. Det är bra träning, särskilt för armarna utan att man ens tänker på det. Vi avslutade kvällen med att ta en liten omväg hem där det blev lek och bus. Mysig kväll med familjen! 💚
1 Jennysvardag :

skriven

Efter den vandringen så förstår jag att de var skönt med en lugnare dag idag. Vad roligt att dom har byggt en sån klätterställning med en gåta. Var gåtan svår? Det är alltid mysigt när man får till dom där stunderna med familjen :)

Svar: Var tvungen att läsa igen vad jag egentligen skrivit i inlägget. Nej det är inte den typen av gåta utan mer än gåta för mig hur jag ska ta mg över.
Hanna

Kommentera här: