Jag blev sugen på ketolunch

Jag blev galet sugen på ketolunch efter dagens träning: stekt bacon och stuvad vitkål. Hur otippat är inte det. Jag har inte sett åt ketogen kost på snart ett år. För dig som inte varit med så länge här i min blogg så är ketogen kost en strikt variant av LCHF, en riktig högfettskost. Om du skulle vilja läsa mer om min ketogena resa, så kolla in min kategori ketojourney. 
Jag sprang på löpbandet idag igen. Det blev långa intervaller, totalt sex stycken. 2*800, 2*600 och 2*400 meter. Kanske lite få till antalet men sett till hastigheten i intervallerna så blev det ett tufft löppass. Känns väldans bra faktiskt!

1 Anneli:

skriven

Hej,
Vad var det som gjorde att du slutade med Keto-kost. Jag läser just nu Martina Johanssons bok om hormoner och det får mig verkligen att vilja skippa precis allt socker i all kost.

Kram och ha en fin dag!

Anneli

Svar: Hej! Jag har skrivit ett inlägg som svar på din kommentar. Det kommer upp klockan två idag. :-)
Ha en fin dag!
Hanna

2 T' :

skriven

Jag försökte mig på lchf förr men var för mycket fett för mig. Har inte hittat en livsstil (eller diet) som passar mig än.

Kommentera här: