En grå lördag

Imorse efter jag ätit frukost och kommenterat klart bloggarna från igår så gick jag och la mig och sov. Sov två timmar och vaknade pigg och som en ny Hanna. Precis vad jag behövde. Jag fick ju rycka in och döma en p16 match där domaren blivit akut sjuk. Det var en träningsmatch men ingen av spelarna tog det som en träningsmatch så jag hade lite att bita i om man säger så. Det är så lustigt det där hur det ena dagen kan kännas så tungt och motigt att springa och nästa dag inga problem alls. Skillnaden mellan igår och idag är vädret. Igår strålande sol och varmt, idag regn. Allt pollen i luften sköljs ju ner av regn. Jag får köra mina löppass i regn bara....
När jag kom hem så käkade jag och ikväll har jag suttit i soffan och flyttat över bilder från datorn till en extern hårddisk. Försöker samtidigt att rensa lite men det är ju svårt alltså... Tänker att alla bilder är viktiga att ha kvar. Det dumma är ju att jag inte ens kommer ihåg hälften av alla bilder jag tagit så det är många jag inte ens skulle sakna. Förrän jag ser bilden såklart, då kommer jag ju ihåg den.... 🙄
1 Therese Carlsson:

skriven

Vad skönt att du somna igen det där behövde du hör jag 😊.. Kul att du fick vara domare , det är ju en upplevelse. Detta väder gillar jag inte att det ska regna vill ha värme och sol nu

2 Lexochlogan :

skriven

Ja detta gråa trista väder. Tycker ändå svartvita bilder kan vara fina. Men å kul att dömma lite vill minnas du sagt att du saknat det nu det sista när inga matcher fått spelats. Mannens stora tös brukar dömma handboll och hon tycker det är så trist att inte kunna tjäna de där extra slantarna just nu

Kommentera här: