EFIT?

Jag funderar på att köra ett foto i timmen idag. Men det blir kanske lite tråkigt eftersom jag kör ett Twilightmarathon. Har varit sugen på det ett tag men Rickard gillar inte filmerna. Passar rätt bra att kika idag eftersom han har jobbat natt och ligger och sover. Samuel sover över hos en kompis och Alex och Ida pysslar med sitt. Ute varierar det mellan att vara soligt och grått. Men mest grått faktiskt. Tror dock inte att det har regnat på förmiddagen.
Men vad säger du, skulle du vara intresserad av ett sådant inlägg från idag? Har du ingen lust att skicka en kommentar kan du ju klicka på lilla hjärtat under inlägget så vet jag vad du tycker. Något jag borde göra är att ta tag i sista uppgiften för terminen. Runt 60 sidor att läsa och sedan svara på ett par frågor. Sen är jag klar! Skjuter upp det lite till tror jag. 😜 Vad ska du göra idag?
1 Therese Carlsson:

skriven

Jag älskar twilights filmerna kan kolla om och om igen 😊.. Förstår inte dom som inte gillar dom filmerna för dom är ju så bra 😍.. Ska vika tvätt och tvätta lite tror jag för det är Inge kul väder idag heller

2 Fröken Rödlök :

skriven

Efit är himla härligt och roligt. Har gjort det några gånger men jag håller med om att det kanske inte är så kul om man har seriemaraton. Hihi. Som för mig idag. Sitter antingen ich kollar på tjockare än vatten eller läser. Hihi

3 Diana:

skriven

Vad härligt det lät med seriemaraton 😊 Har faktiskt inte läst böckerna eller sett serien Twilight. Vet inte varför 😆 De ska vara väldigt bra. Ha en fortsatt bra dag och posta gärna dina bilder. Kan bli kul 😃🥰

4 Evah Åberg:

skriven

Vad kul med ett foto i timmen. Skulle vilja testa ett sånt inlägg själv men skulle väl glömma bort att fotografera haha

5 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Tycker det är roligt att se "ett foto i timmen"! Har aldrig prövat att göra ett sådant inlägg själv men gillar att läsa/se dessa :)

6 Amanda :

skriven

Jag känner igen mig jag skjuter också lätt upp saker som jag tycker är "jobbiga" eller "tråkiga" Men tycker du kan vänta lite till och se på film, det är ju ändå söndag :D

7 jessica:

skriven

haha jag har också haft ett twilight maraton denna vecka, dock går det så bra när jag ska ha såna , jag kollade två sen glömde jag bort att fortsätta och börja göra nå annat istället 😂😂får kollar på dom andra tre nästa vecka kanske haha. Dennis tycker heller inte om dom filmerna så jag får också kolla själv på dom 😅❤

Kommentera här: