Fem fakta om mig

 
- Jag läser min egen blogg. Tycker om att gå tillbaka och se vad jag har gjort genom åren. Jag har bloggat i 13 år så det finns mycket sparat. 
- Jag bränner alltid minst en pannkaka när jag steker amerikanska pannkakor.
- Jag gillar egentligen att städa. När jag gör det för att jag vill och får lust till det. Problemet är att jag får lust lite för sällan. Tur jag har en man som håller efter.
- Jag är helt klart inte bra på att vara ledig längre. Jobbade bara en dag påskveckan och hade med andra ord massor med tid att göra vettiga saker. Resultatet: inget vettigt blev gjort alls av varken plugg eller trädgårdsfix. Fast jag hade tiden. Så dumt! 
- Jag har sjungit i kör som tonåring och var med och spelade in en skiva.


1 Madde:

skriven

Haha känner igen mig så just med de att städa och att gå sakerna gjorda.
Att man kan känna igen sig hos någon annan tycker jag är roligt

2 charlottelinden.se:

skriven

Jag läser också min egen blogg! Älskar, precis som du, att gå tillbaka och titta vad jag gjorde just denna dag för x antal år sedan, men läser även det senaste inlägget jag skrivit typ 100 gånger både innan och efter jag publicerat det. Haha :)

Kommentera här: