Att springa intervaller och riva mitt hår

Vad kul att läsa era kommentarer på mitt tidigare inlägg om bulldegen. Jag är inte ensam om att tycka om obakad bulldeg.... Efter jobbet så tog jag faktiskt tag i min vetenskapliga rapport. Lite har klarnat kring hur jag ska skriva arbetet, i teorin alltså. I praktiken vill jag fortfarande slita mitt hår för jag får inte ordning på mina tankar. Det är inte det lättaste eftersom jag tappar tråden så lätt. Det som stressar mig lite är att jag bara har tre dagar kvar innan arbetet ska vara inne. Min plan är att sitta fokuserat med det imorgon och kanske, kanske att jag också kan få det klart. Det är min målsättning iallafall.
Från skola till träning. Ikväll var det dags för intervaller igen. Jag måste verkligen till en löparbana och provspringa löptestet. Det har jag inte gjort än ju.... Fredag känns som en bra dag för det. Men vi får se. Så till dagens löpning. Jag värmde upp och så kände jag mest för mina fyrtio intervaller. Så det blev lite som löptest men ändå inte. Idag utmanade jag mig ett snäpp till genom att springa fem av intervallerna i sprint. Otroligt läskigt för i de farterna blir jag lite obalanserad men tänker att jag vänjer mig. Totalt blev det ungefär elva kilometer sprungna + uppvärmning. Så nöjd ju!
Nu är jag verkligen trött och känner mest för tidig läggdags.
1 charlottelinden.se:

skriven

Åh, vad jag känner igen det där tankarna kring rapporten. Jag har också haft stora problem med att få ordning på mina tankar kring min uppsats och att få till någonting konkret. Det är oerhört jobbigt och stressande då tiden bara går medan man sitter där och försöker reda ut alla snår man har i huvudet. Jag tror på dig dock och är säker på att du får ihop något bra innan deadline :) <3

2 Orsakulla mamma vid 20 specialpedagog:

skriven

Missat inlägget med bulldeg men här är en till 🤪. Så till ditt inlägg idag då, alltså ni som springer för mig är det som grekiska det ser skitkul ut men tror verkligen aldrig jag kommer kunna lära mig saken. Jag inbillar mig att det är skitkul men jag upplever alltid att jag ser konstig ut när jag springer. Liksom fjantig och fel, hade dock velat lära mig.

Svar: Jag är aldrig snygg när jag springer. Oftast ser jag bara arg ut om jag inte tänker på hur jag ser ut.... 🤪 förstår hur du menar för jag kan tänka samma sak... Fast om mig själv då... 🤗
Hanna

3 Marie:

skriven

Jobbigt då man kör fast, men då hoppas vi att det klarnar imorgon,

4 jessica:

skriven

det går nog bra med rapporten ska du se, känns alltid lite stessigt men det fixar ju sig ofta till slut ändå. ❤

5 Paulina:

skriven

Hoppas du kan fokusera på plugget så att den blir klar 😊 Skönt att ut och springa sen 💪🏻

6 Tess:

skriven

Jag blev sugen på bulldeg nu bara för jag läste nu va du skrev hahah !!

Kommentera här: