Tipslördag: Läsvärda inlägg hos andra bloggare

Jag har sparat ett gäng inlägg ett tag. När jag snubblat över såna där riktigt läsvärda hits till inlägg så har jag lagt in dom i det här inlägget. För att dela med mig av till dig när jag har en bunt. Nu är det dags. Kanske att jag kommer fortsätta uppdatera det här inlägget med läsvärda inlägg när jag snubblar över det. Vi får se.
Om du inte redan följer Vulverine på instagram eller facebook så tycker jag helt klart att du borde börja. Hon tar sig an kvinnor som inte fått hjälp genom skolmedicinen och det med framgång. Jag är väldigt tacksam för all kunskap hon delar med sig av.
Tänkvärt kring kost och hur mycket som faktiskt beror på det man äter. Om man har något symtom och sjukvården inte hittar något fel, börja med kosten. Kost, träning och sömn är det viktigaste för att må bra. Det går liksom inte att strunta i det. Om man inte vill förstås men då tycker jag heller inte att man ska klaga om man inte är beredd på att göra de förändringar som krävs!
 
 

Kommentera här: