Söndagssnacket med Jessica

Jessica kör en söndagsutmaning, varje vecka är det ett nytt tema. Jag har tänkt varje vecka att jag ska vara med men bara glömt bort det. Dock inte den här veckan då inlägget är tidsinställt, haha. Den här söndagen är temat:
Vilka är dina favoritmaträtter under sommaren?
Lätt grillat alltså. Gärna baconinlindad sparris och mammas smarriga hemgjorda potatissallad. Finns ingen som kan göra potatissallad som hon.
Fast min är inte heller så fel! 😋😋
Så vill jag plocka jordgubbar från mitt eget land.....
.... och göra smarriga smoothiebowls med.
Sen vill jag också äta smarriga bananpannkakor, har för mig att de på bilden är veganska. Japp, jag hade en period 2017 (tror jag det var) då jag funderade på att bli vegan. Skulle dock aldrig hända nu. Jag vet för mycket om hormonell hälsa för att ta risken att messa upp kroppen. (Mer än vad mina energidrycker redan gör....) Smoothies till såklart!
 
1 Znogge:

skriven

Grillat blir man sällan besviken på och det hör liksom sommaren till :D

Kommentera här: