Måndag är städdag

Godmorgon tänkte jag skriva men klockan är redan tjugo över tio. Vi har släppt allt det där med rutiner och det har bara gått tre dagar på semestern. Skönt ju att ta dagen som den kommer. Min frukost idag blev smoothie gjord på apelsinjuice, banan, mango och nektariner och en skvätt vaniljyoghurt. Den blev dock rätt stark i syrlighet så jag kommer garanterat få ont i magen. Jag har ont varje dag, bara inte hela tiden varje dag... Så jag borde göra något men det är så mycket roligare att äta det jag vill och inte det jag borde. Men det kanske jag har skrivit?
Som skrivet i rubriken, idag ska det städas, röjas och fixas och i eftermiddag ska min bror firas som fylller fyrtio idag. 2020 är ett bra år! Jag kommer få bli faster och barnen får en ny liten kusin. Mys ju!
1 Sandra (sandifighter):

skriven

Oh så härligt med en bebis i släkten. Bebisgos är bland de bästa som finns. Här försöker jag i stället skapa rutiner för sömnen. Inte alltid det lättaste. Hoppas magen blir bättre :)

2 ingmarie Nilsson:

skriven

Skönt med semester men låter jobbigt att ha ont i magen alltid!

Kommentera här: