Lite vardagspladder bara

Godmorgon! Jag har precis kommit in från en promenad ute i skogen med Rickard och inmundigat frukost. Jag hade hela skorna fulla med små stenar när vi kom in igen. Inte den bekvämaste känslan direkt.... Idag står det lite pyssel och fix på schemat och jag ska döma en DM-match i fotboll ikväll. Det var väl dagens planer det. Vad ska du göra idag?
Hehe, jag tittar fram lite som gubben i lådan. Igår var jag, Rickard och J ute och dömde fotboll. Premiär i division fyra. Det var så roligt! Jag tror aldrig att jag kommer sluta döma fotboll. Det vill säga om jag inte måste på grund av att jag inte klarar löptest eller att jag skadar mig. Men frivilligt, nej det händer inte.
Önskar dig en fantastisk dag!
1 Znogge:

skriven

Kul att döma i fotboll! Våra barn har dömt i innebandy och gillade det. Tjänade dessutom en liten slant på det hela :D

2 Anne Jonsson:

skriven

Så skönt att få komma hit och läsa lite "vardagspladder" . Härligt! Jag ska idag börja flytta över lite av våra saker för att vi har äntligen fått tillträde till vår nya lägenhet! Så skönt! Maken ska måla väggarna och jag tar över lite saker... så det känns som om det är på riktigt liksom.
Annars sitter jag och flämtar i värmen, eller tillbringar tid vid havet här i närheten eller i skuggan under något träd för att komma undan värsta värmen. Jag trivs inte i sån här värme alls, och jag blir lite rastlös av att inte kunna röra på mig för min ADHD blir mindre jobbig om jag får ut och röra på mig fysiskt!
Hoppas du har en fin dag och lycka till på fotbollsmatchen ikväll!

3 Emma Engström :

skriven

Stenar och smågrus i skorna vill man kanske helst inte ha haha! Men det får vara värt ibland om det varit en härlig promenix ☺️ Hur gick det med dömandet i fotbollen? 😃

4 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelägare & specialpedagog ★:

skriven

Låter som du har en trevlig dag som passerat, nu skrev ju du detta imorse men jag läser det på kvällen :). Vad pysslade du med undrar jag dock? Idag har jag varit och handlat lite, imorgon drar vi till Västerås för en dagsutflykt med familjen :).

5 Hilma Eklund :

skriven

Hihihi åh vad fint kort det sista var! 😊 Vad roligt att du tycker det är så kul!

6 Hilma Eklund :

skriven

Hihihi åh vad fint kort det sista var! 😊 Vad roligt att du tycker det är så kul!

Kommentera här: