I min prickiga klänning....

.... Har jag firat Marcus födelsedag tillsammans med mamma, pappa, Rickard och barnen. Vi blev bjudna på kallskuret, potatissallad och en härlig gräddtårta till efterrätt. En riktigt mysig eftermiddag hade vi! 
Vilket väder skulle vänta på oss här hemma? Regnet stod som spön i backen när vi åkte, under eftermiddagen sprack det upp och på vägen hem var det riktigt grått. Jag var helt övertygad om att det skulle ösregna hemma men inte då. Däremot fick jag binda upp mina stackars pioner som inte mådde bra av regnet. 
 
1 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelägare & specialpedagog ★:

skriven

Regn alltså här har det inte varit regn på flera dagar, dock är det ju bra om det kunde regna lite för växternas skull men även för min pollenallergi som just nu är olidlig med gräset :-o.

Så fin klänningen är, älskar prickigt och du passar väldigt bra i den :). Låter som ni haft det jättetrevligt kalasfirandet och god mat :D.

Kommentera här: