Första juni

Kan knappt fatta att det är första juni idag. Tiden har gått så fort, det är ljust länge och värmen är här. Vet du att jag njuter av varje stund, känns som att hela jag vaknat till liv efter att på något sätt varit i dvala. Dvala är egentligen fel ordval men jag har känt mig nedstämd och allmänt blaha. Men inte längre. Tror den största skillnaden är att jag känner med träningen att energin börjar komma tillbaka. Jag började ju med järntabletter, järnbrist kan visa sig med trötta muskler och mjölksyra av det som man normalt sett inte får mjölksyra av. Jag tänkte att det kunde vara värt att prova och nu tar jag två tabletter om dagen och jag tycker att det är skillnad. Piggare Hanna!
Det är varmt men jag kände mig lite frusen så när jag och Rickard tog en morgonpromenad till affären drog jag på mig min nya fina tröja. Känns fint att barnen var med! 😍💝
Jag var ju lite bekymrad över mina pioner häromdagen men nu börjar de se så fina ut! Tänkte avsluta inlägget med en tacksamhetslista. Idag måndag känner jag mig tacksam över:
- att jag känner mig nykär igen!
- det fina hus vi bor i, att kvällarna är ljusa.
- att värmen är här!
- att jag börjar känna igen mig själv vad gäller löpningen.
 
 
 
1 Therese Carlsson :

skriven

Härligt men en lista man är tacksam för 😊 ja jag håller verkligen med att tiden bara rinner i väg och värmen äntligen att den har kommit hoppas bara att den stannar

2 Fröken Rödlök:

skriven

Det är himla trevligt med en sommarmånad nu och att värmen har kommit, så länge det inte blir allt för varmt tycker jag! Jag hade också velat känna den den energin, att solen påverkar mig så.. men jag är depp, nere och orkar ingenting =/

3 Liw:

skriven

Vad underbart med din tacksamhetslista! Det tror jag är så bra att göra. Jag gjorde en sådan regelbundet ett tag men det var länge sedan nu. Det piggar upp. Skönt att du är piggare. Jag är också väldigt trött, kanske skulle kolla järnvärdet. Underbart att du känner dig nykär!! 😉😁👏

4 Madde:

skriven

Vad skönt att du känner att du börjar komma igång med träningen igen. Ibland är det så trögt, men då man väl är förbi det så går det oftast bra. Kan inte förstå att det redan är juni redan. Som tur är så är vädret perfekt iaf.

5 Tess:

skriven

Det har gått alldeles för fort faktiskt ja mena de var ju maj nyss haha - men men de rullar väl på (månaderna också) hoppas att du har haft en fin dag vännen

6 Paulina:

skriven

Börjar också komma ur min dvala jag varit i under vintern, så skönt! Visst är det lite mer lockande att dra ut och springa på sommaren 😊

7 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Så underbart med värmen! Håller så med om att man vaknar till liv! Så bra att järntabletterna hjälper :) åh jag älskar pioner, det är verkligen min favorit blomma!

8 jessica:

skriven

ja vart tog maj vägen liksom, lite så känner jag med. Skönt att du känner dig piggar och att järntabletterna verkar funkar för dig ❤

9 Malin moen:

skriven

Man undrar verkligen vart tiden har flugit förbi. Hoppas verkligen sommaren inte flyger förbi och att man får njuta utav sommaren/värmen.

10 Lexochlogan :

skriven

Ja solen och värmen gör gott tycker jag, underbart med värme och jag behöver verkligen våren och sommaren. Hus är underbart ens hem
måste man trivas i, så viktigt och att känna igen sig själv, så glad för dig för det.

Kommentera här: