En dagens tack!

Jag sitter här vid datorn i köket. Fortfarande domarklädd då vi domare i coronatider rekommenderas att komma ombytta till match och inte byta om i omklädningsrummet efter match. Jag funderar helt seriöst på om jag ska färga mitt hår. Vi var på stan tidigare idag, jag, Rickard och Ida och då köpte jag hårfärg. Tycker mitt hår är så tråkigt just nu. Tror dock jag valt en lite för mörk nyans så håret kommer nog bli svart.....
Dagens outfit: 👆👆 Träningskläder såklart. 😆
Dagens borde: Stretcha efter matchen. Känner i hela kroppen att den kommer vara stel imorgon....
Dagens konstaterande:
Att när jag blir rastlös blir jag sugen på allt... I förmiddags var jag galet sugen på banan och jordnötssmör och så några macadamianötter på toppen. Vilket också blev....
..... Dagens mellanmål
Blåbärskvarg, banan, jordnötssmör, macadamianötter. Så gott!
Dagens sett
Kikade på min match från i söndags. Tycker det är kul att appen min fotboll finns.
Dagens tagg
Intressant "fråga" som jag inte har en aning om vad jag ska skriva. Säger pass. 
Dagens fortsättning
Hm, fortsättning på vadå? Föstår inte riktigt den här frågan heller. 
Dagens humör:
👌👌👌 Fortfarande glad och prillig.
Dagens utan tvekan bästa:
Att solen skiner och att jag har varit ute och dömt fotboll. Jag sprang totalt en mil, så glad över att konditionen finns och att jag är tillbaka!
Dagens good job Hanna
Skickade iväg terminens sista uppgift, räknar som alltid med komplettering...
1 Michaela :

skriven

Kanske fortsättning på något du inte avslutat? Eller en bok?

2 Diana Saelöen:

skriven

Härligt med sådana listor...och man behöver ju inte svara på alla frågor... den där blandningen med jordnötssmör och banan och nötter lät god, men har ingen aning om vad det är för sorts nötter...får väl ta och kolla upp det. :-)

3 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Så härligt att fotbollen kommit igång och du får döma :) spännande att färga håret, blir kul att se resultatet sen :)

4 Pia:

skriven

Dagens bästa 1 mil. Heja dig!

5 Amanda :

skriven

Men vad härligt med en sol som. Strålar och Sedan att du dömt fotboll 😊 låter underbart

6 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelmamma & specialpedagog ★:

skriven

Du gällande håret om det blir svart så prova silverschampo det tar ner lite av det svarta så det blir mer "det man vill ha". Nu tror jag dock svart skulle vara fint med :D. Men tipsar eftersom du funderar lite :). Är det så att ni duschar hemma efter ni dömt också? Eller det kanske inte är så att man blir svettig som domare? Helt ärligt är jag dåligt insatt :D.

7 Sandra (sandifighter):

skriven

Nej, nej, nej....inte räkna med komplettering, du ska skrika ut Hurra!! så bra jag är. Inte dra in negativa känslor. Se positivt på din inlämning, då kommer det gå bäst. För du är helt fantastisk. Jag älskar att gå i träningskläder, jag ser så hurtig ut (fast jag inte riktigt kommer igång med träningen ännu.)

8 Amanda (Swedish Passport):

skriven

Åh så underbart att ha skickat in terminens sista uppgift! :D

Kommentera här: