Snart kör pilates igång igen!!

Godmorgon!
Igår gick jag och la mig tidigt, innan tio sov jag och så fick jag sovmorgon idag så nu känner jag mig nästan som en ny människa. Sömnen är så viktig. Trots att jag vet det så blir det slarv mellan varven. Är du också så att du inte alltid vill gå och lägga dig? Sån är jag iallafall. Flera såna här nätter, ja tack!  Dagens planer: träna och i eftermiddag står det jobb på schemat.
Det var länge sen som jag skrev ett inlägg om pilates. Så jag tänkte faktiskt göra det idag med lite reklam. I september kör jag igång min pilateskurs i Mjölby igen. Som jag längtar att få komma igång igen. Det börjar med gratis prova på som vanligt och veckan efter kör kursen igång. Som jag ser fram mot att vara i min favoritpilateslokal igen! Mer information kommer komma framöver.
1 wiolettan:

skriven

Ojoj, så fint det ser ut och så avundsjuk jag blir, på riktigt. Jag skulle inte klara detta första som du gör, men jag skulle behöva det för min rygg.
Lycka till med kursen.

2 Marie:

skriven

Kul att de drar igång snart och skönt att känna sig utvilad

3 ingmarie Nilsson:

skriven

Svårast att lägga sig när jag borde är när jag jobbat sen kväll. (Hemma vid 22.30/23. Särskilt om det varit en stressig kväll. Vilket det ju oftast är...

Kommentera här: