Siffernörderi och intervaller

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Jag och Rickard har haft "Housemarathon" och nu är första säsongen avklarad. Ska nog se något avsnitt till innan den här dagen är slut. Men jag tog tag i mig och sprang intervaller på löpbandet. Fast jag hade match igår och ska döma imorgon. Men gårdagens match känner jag inte tog jättemycket på kroppen. Jag sprang mitt favoritupplägg på löpbandet: 👇👇👇 Passet sprangs på 35 minuter inklusive uppvärmning. Några intervaller blev längre än 30 sekunder förresten. Kunde liksom inte låta bli. När jag hade en intervall kvar så hakade löpbandet upp sig och jag kunde absolut inte springa "bara" 19. Så när jag löst det problemet så körde jag den sista. Nöjd tjej! 
 
 
PS: Ordet siffernörderi är inte mitt påhitt förresten, det är Piggelinas. DS
1 Emma Engström :

skriven

Heja dig, tycker du är så fantastisk som orkar så mycket! Intervaller är inte det lättaste 😃 House var riktigt längesen jag såg nu, inte följt den ”slaviskt” från avsnitt till avsnitt men vad jag minns är den helt okej! Ha en bra dag och lycka till med att döma 😄

Kommentera här: