Pilates gör skillnaden

 Godmorgon!
Eller förmiddag är det egentligen. Dagarna går så fort nu när jag sover längre på morgnarna. Jag och Rickard gick ut och tog en kort morgonpromenad och därefter körde jag trettio minuter pilates. Och hjälp vad stel jag blivit precis överrallt. Jag får inte slarva med rörlighetsträningen för inte nog med att jag blir stel så får jag ont i kroppen också. Men det känns att det ger effekt för det känns redan bättre.
Just nu skiner solen men det ska vara växlande molnighet idag. Rickard köpte målarfärg som vi ska måla staketet med. Men såklart är det inte målarväder. Det blev några rejäla skurar igår så vi får se när det funkar att måla. Staketet ska bli vitt och det kommer bli så fint!
1 birgitmaria:

skriven

Rörlighetsövningar och stretch är nåt jag verkligen borde göra.
Vilken härlig frukost du verkar ha i din skål!

Kommentera här: