I min solgula klänning och rufsig i håret

Godmorgon!
Idag är jag trött. Hade goda intentioner att somna tidigt men en nocco för mycket gjorde mig pigg. Och så pratar jag och Rickard om att de inte har någon effekt på mig..... Så dumt ju! Jag har redan planerat in en tupplur. Andra planer är att gå till affären och hämta ut mitt bokpaket som jag beställde i veckan. Det är redan över 20 grader ute så i eftermiddag blir det badet. Det var lite kallt att bada i viken vid Harge uddar igår. Men bilder från gårdagen kommer upp senare idag. Jag tycker att det är roligt att kika tillbaka i arkivet och se vad jag gjort vissa dagar.
19 juli 2019
Var vi hemma hos mina föräldrar med barnen och hade en mysig eftermiddag där vi pratade om viktigheter och oviktigheter.
19 juli 2017:
Shopping, grillning och ödlorna fick känna på gräs. Maja ömsade skinn, därför är hon ljusgrå på sina ställen. Hon älskar maskar så hon växte som ogräs.
19 juli 2016:
skrev ett inlägg om min pilatesring och så sprang jag tuffa intervaller i värmen. Fyrahundra meter blev det den gången.
Hade jag på mig denna outfit. Tycker fortfarande mycket om den här koftan. Jag och barnen hängde med maken till Kisa där han skulle döma fotboll tillsammans med två andra kollegor.
 
 
1 Amanda :

skriven

Men vad kul med lite tilbaka blickar 😍 kul att kolla hur det såg ut en dag för ett år sedan

Kommentera här: