I blåbärsskogen

Äntligen fredag och helg!
Här har det varit tomt sedan i onsdags. Jag har varit väldigt trött och inte direkt orkat göra något mer än att jobba. Igår kändes det inte alls bra men så kom jag på att jag slarvat med dryck så idag mår jag bättre. Så pass att jag cyklade till och från jobbet. Har inte tränat sedan i heltgen så jag behövde verkligen röra på mig. Tänkte ge mig ut och springa en sväng om en stund. Tänker bäst att passa på när jag ändå känner mig pigg och motiverad.
I onsdags åkte vi till Söderköping hela familjen. Vi ville äta glass och också göra något annat. När vi kom till Söderköping var kön så lång så vi tog vår efterglassenpromenad före glassätatandet istället. Det blev en promenad upp på ramunderberget och i skogen. Usch, när jag kom hem och satt i soffan så kröp det en fästing på min hand. *Ryser* Men nu går jag lite i förväg här. Det finns verkligen hur mycket blåbär i skogen som helst och jag ville så gärna plocka men hade inget med mig.
                                                                                                 
Mums! En glass som jag alltid kommer tillbaka till är Stjärnskott. Jag som inte skulle ta en stor glass... Efter besöket åkte vi en sväng ut till Stegeborg men då var vi alla trötta så det blev inget långt besök.
 
 
 
 
 

Kommentera här: