Framåt

Godmorgon! Jag har fredagskänsla fast det bara är torsdag. Det gör ju ingenting. 🤣 Ska jobba idag och promenerar från pendeln medan jag skriver. Funkar ju det med. 
Härlig känsla, jag kände mig pigg i benen nu på morgonen när jag gick till tåget. Snälla kan den känslan få hålla i sig nu! 🙏 
Annat var det igår i skogen när jag och Rickard sprang. Jag hade så tunga ben. Bara uppvärmningen var en plåga. Så där så jag ville springa hem istället. Vi körde styrka och kondition i skogen och vid ett tillfälle kände jag tårarna komma för det var så jobbigt. Jag längtar efter att få springa med lätta steg igen. Även om det var tufft där i skogen så kommer jag fortsätta framåt eftersom jag fortfarande vill döma fotboll. Bit ihop hade pappa sagt i det här läget och det är så sant. Det kommer snart vända igen. Det brukar ju göra det när det varit tungt ett tag. 
 
1 Marie:

skriven

Pigg i benen och ha fredagskänsla det gillade jag, ge mig det =D

2 ingmarie Nilsson:

skriven

Det vänder! Alltid! Kanske kan du se något mönster? Tänker att kvinnokroppens hormoner lever ju liksom ett eget liv och påverkar massor. :-)

Kommentera här: