Bästa starten på dagen

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i natt. Jag har det, gick och la mig innan tio och somnade tidigt. Vaknade pigg tjugo minuter innan klockan ringde, låg kvar i sängen en stund. Därefter gick jag upp och körde igenom kroppen. Det blev 30 minuter pilates och hjälp vilken skillnad det gör. Jag har skrivit om det förut men pilates är det absolut bästa sättet att mjuka upp kroppen och samtidigt bygga styrka.
Mina träningskläder är från HM. Så snygga och sköna! Perfekta att träna pilates i. :-)
Jag jobbar kväll idag och innan dess tänkte jag kommentera klart bloggar och kanske att jag får lite inspiration och tidsinställer något inlägg. Tycker ju att det är så smidigt att ha lite inlägg som kommer upp när jag inte hinner eller inte orkar skriva några rader. Till frukost tänkte jag äta ett gäng jordgubbar. Grädden är slut men det funkar ju att äta gubbarna ihop med vaniljyoghurt med.
1 Alexandra:

skriven

Låter som en perfekt start på morgonen. Har hört att pilates ska vara väldigt kul, dock ingenting jag provat själv :)

2 Hilma Eklund :

skriven

Hoppas du får en jättebra fredagskväll fina du! Kram ❤️

Kommentera här: