Än skiner solen

Godmorgon!
Oj hjälp vad trött jag är idag. Blev alldeles för sent igår (igen!!) och Ida väckte mig tidigt och ville ha frukost och Djungelboken på tv. Frukost har jag själv stoppat i mig nu och utanför fönstret skiner solen. Hur underbart är inte det. Det ser dock ut som att molnen är på väg och det säkerligen kommer bli annat väder idag. Men just nu njuter jag av att se solen. Den gör mig glad. Dagens planer: springa med Rickard men det blir först senare. Om drygt en halvtimme ska jag ta tåget in till stan och ta en promenad med Sofia. Annars funderar jag på att ta en tupplur. Fast inte nu, det får också bli senare. Önskar dig en härlig dag!
1 Amanda :

skriven

Vad härligt att ni ska ut och springa med rikatärd det ska jag med göra senare i dag 😊

2 Emma Engström :

skriven

Så länge solen är framme får man verkligen njuta! Vi har det soligt och lite moln just nu, så hoppas det håller i sig 😄 Ha en jättehärlig dag du också!

3 Hilma Eklund :

skriven

Åh det är så jobbigt när man känner sig så trött, och man kanske egentligen har grejer man vill göra. Hoppas du får en bra dag ändå, kram! 🌸

4 Hilma Eklund :

skriven

Åh det är så jobbigt när man känner sig så trött, och man kanske egentligen har grejer man vill göra. Hoppas du får en bra dag ändå, kram! 🌸

Kommentera här: