Om mig

Har du något smeknamn? Nepp, det har jag inte.
Har du något konstigt som du alltid behöver göra? Tända lampan i badrummet på dagtid fast det är ljust...
Andra måsten? Att ha smör på allt. Att förbereda inlägg till bloggen så den inte står tom dagar när inspirationen tryter. Tid med familjen!
Några lyxvanor? Det får bli att mäta blodketoner. En dyr hobby men så värdefullt för mig att ha koll på.
När ingen ser, vad gör du då?
Dansar! Jo, faktiskt. Jag kan inte dansa men när ingen ser är det just det jag gör...
Vad stör du dig på hos andra?
Garanterat det som jag själv gör Tex, gå i vägen på parkeringsplatser. Alltså jag flyttar ju på mig såklart men ibland är jag lite seg. Jag kan också störa mig när man kör onödigt defensivt när det inte finns anledning till det.
Vad är din sämsta sida? Att jag har väldigt dåligt tålamod ibland. 
Vad är din bästa sida? Att jag är snäll och lojal
Vilken sida av sängen sover du på? Jag sover alltid på höger sida. Förutom när Rickard jobbar natt för då ligger jag tvärsöver hela sängen.
Vad gillar du för filmer? Jag gillar många olika typer av filmer. Men när jag ska se på film själv och bara behöver ta hänsyn till mig själv så är det romantiska komedier som gäller.
Gråter du ofta? Nej, det gör jag inte. Egentligen så tror jag att jag gör det för lite.
Finns det något du säger åt andra att inte göra som du gör själv? Ibland kan jag sitta med telefon vid matbordet fast jag säger åt alla andra att inte hålla på med sina telefoner.
Vad sjunger du när du står i duschen? Jag sjunger inte i duschen. Däremot alltid i bilen. Bästa stället att sjunga på ju. Då kan jag skråla hur mycket jag vill och testa alla höga toner som jag inte vågar annars.
Vad önskar du dig mest just nu? Att vara ketoadapterad, att några uppgifter i skolan hade varit klara och någon mer ledig dag i veckan.
Vilken maträtt är din favorit? Alltså det är ju mycket som är gott men om jag tänker att jag bara skulle äta en rätt varje dag i resten av mitt liv.... Det får bli mammas mat. Min mammas mat är mina favoriträtter. 
Inspiration: Jennys vardag
 
 
1 Johanna:

skriven

Älskar verkligen dessa inlägg där man får läsa svaren på frågor ! Jag har också dåligt tålamod , beror på vad de är :D och ett måste hos mig är att alltid ha med mig mitt headset när jag går ut:D

2 jessica:

skriven

vilken rolig lista, ja sover alltid på den sidan som är närmast dörren ut ur rummet haha. ja är gråter garanterat också för sällan faktiskt men oftare än förut faktiskt, och det menar ja såklart på ett positivt sätt, man ska gråta <3

3 Junitjej:

skriven

Kul att läsa dina svar! Jag är en person som lätt kan gråta. Jag tänder också alltid i badrummet, fast att det inte alltid behövs. Hemma sitter jag ofta med mobilen vid matbordet, men inte när jag är hemma hos andra.

4 Tess:

skriven

Gud så kul att få veta mer om dig :D

Kommentera här: