Årets första träningspass

Okej, så här glad var jag inte när jag skulle springa mina intervaller, inte under tiden iallafall.... Frågade Rickard vilka intervaller jag skulle köra och jag tänkte mig långa intervaller. Då föreslog han 4*1000 meter i typ 4,40min/km. Det var inte direkt någon #runnershigh. Apvidrigt hela vägen igenom. Typ så här i smileys.....😤😲😣😩😱😳😵🤢😤😣😵😱🤢😩😖😖😵😲🤢😫😖 Den sista intervallen tänkte jag helt klart hoppa över men det vet jag att jag hade ångrat efter passet mer än vad jag ångrade mig under tiden jag sprang.
Ikväll var det dags för årets första pilatespass. Både första klass och egen träning. Jag trodde jag skulle vara ensam men vi blev iallafall åtta varav två nya. Så det var väldigt roligt! Det blev ett bra pass för alla även för mig. Pilates ska liksom inte vara lätt, då gör ,man "fel".
Fick ett akut sug efter varmchoklad ikväll. #Ketostyle är Arlas vispgrädde (40%), smör, kakao och vatten. För att det ska smaka vanlig choklad måste den vispas eller mixas. 😋😋
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Bra jobbat där med så mycket träning för dig. Sen kul även att pilatesen gick så bra. Det måste kännas extra kul när det kommer nya deltagare så där till tänker jag? Får du utvärdering och så kring vad personer tycker om att vara med i dina klasser? :)

Svar: Nej det får jag inte utan det är mest om jag frågar deltagarna. När deltagarna kommer tillbaka så vet jag ju att de gillar mitt pass. Det är det bästa kvittot jag kan få. :-D
Hanna

2 Linnea Kinis:

skriven

Duktig du är! Jag har ännu inte kört årets första träningspass, hehe

3 birgitmaria:

skriven

Bra kämpat! Och va kul med nya deltagare!
Jag körde lite lättare cardio på gymmet igår. Har inlett min fasta, så det blir inga tunga pass den närmsta tiden.

Svar: Åh vad spännande med fasta! Hur lång ska du köra?
Hanna

4 Johanna:

skriven

Så härligt med årets första intervall!! Jag längtar verkligen tills jag kommer igång med lite tärning igen ! Men just nu klarar jag knappt att gå lång promenader 😂. Så gott med varm choklad !

5 Mina:

skriven

Grymt jobbat med intervallerna trots alla känslor. Med tanke på dina emoijis kan jag tänka mig in i både din smärta och din frustration men du gjorde det. Var stolt!
Intervaller är något jag tycker är kul, jag tycker normalt det är urtrist att springa men om jag kör intervaller och går då är det kul.

6 birgitmaria:

skriven

Det blir 7 eller 8 dagar denna gång. Det beror på hur jag mår, men jag brukar klara 7 dagars fasta. Målet är att inte bryta. Jag har ett schema jag använder. Du hittar det på min blogg.

Kommentera här: