Utehäng

Jag tänkte skriva några rader igår med men så gick jag och la mig tidigt istället. Vaknade vid sex och kunde inte somna om. Men jag känner mig pigg.
Igår ville Ida att jag skulle följa med henne ut och cykla. Rickard hängde med för att springa en runda. Vi tog svängen om badet, inte för att bada. Där var det alldeles för mycket folk för våran smak. Jag har aldrig sett så många bilar där. Känns som besöksrekord. Folk vill väl passa på att bada när solen väl skiner.
                                                             
Det har byggts en ny lekplats här så vi stannade där en stund. Vi åkte linbana, Ida cyklade nerför backen och jag och Rickard sprang några varv i cykelbanan. Grymt bra träning måste jag säga. Man får både flås och styrka utan att anstränga sig så mycket. Jag hade fel skor på mig för att verkligen våga ta ut mig nerför. Ville ju inte stå på näsan men ett varv räckte för att pulsen skulle gå upp rejält. Grymt bra tycker jag!
                               
 
 
1 Louise Baumgärtner:

skriven

Alltid härligt med utehäng :) Och du är grym, med all motion! Kram!

2 Hilma Eklund :

skriven

Härligt med cykeltur ju! 🤗❤️

3 Amanda :

skriven

Jag har kört mycket ute träning det sista nu tycker att det är kanon skönt 😊

Kommentera här: