Länkregn i Social media support & sharegroup

 
Häromdagen så kom vi administratörer i FB-gruppen överens om att skapa ett länkregn.  Meningen med det är att öka synligheten på google. Tyckte det lät som en utmärkt idé. Här kommer veckans länkar.
Yela - om hur man kan ändra om hemma med små enkla och snabba medel
Fröken Rödlök skriver om epilepsi och hur viktigt det är att sprida kunskap om sjukdomen. Hon brinner även för att få in mer pengar till forskning kring epilepsi.
Kamillas kamera - om en mysig fika
Jag själv så såklart som tipsade om mitt höstpeppande inlägg.
Jessica Burman Tips på hur man kan få bloggen att växa.
Madeleine - om att ha ett barn och samhällets syn på det.
Så kika in hos dessa härliga bloggare.
1 Jeanette :

skriven

Många bra bloggtips. Bra initiativ att göra sånt.

2 Emma:

skriven

Åh vilken fin idé av er! Följer deras bloggar och dom är riktigt bra!

3 Anna:

skriven

Så fint inlägg vännen! Så fina bloggare du tipsar om :) Så viktigt! jag håller med dig. Stor kram och ha en fin helg! <3

4 Madde:

skriven

En så kul idé. Nästa vecka är jag på :-) Vill sitta vid datorn då man ska skriva sådana inlägg, men har jobbat ett dygn nu.

5 Jennifer:

skriven

Nu har jag kommit fram till att ni alla länkar samma konton, får jag lov att fråga hur det kommer sig? :)

Svar: Varje fredag kommer det delas en tråd där man kan dela veckans mest lästa inlägg. Man har till 23:59 på sig på fredagen att dela. Därefter är det meningen att alla som deltar sitt inlägg ska dela allas länkar i ett inlägg i sin blogg. Lite bloggkärlek helt enkelt. :-)
Hanna

6 jessica:

skriven

så himla rolig ide tyckler jag <3

7 Diana Saelöen:

skriven

Alltid bra med länktips

8 sara olander:

skriven

Hoppas du har en underbar lördag kram .

9 Mina:

skriven

Härliga bloggare allihop ❤ Härligt med bloggkärlek ❤

10 Therese Carlsson :

skriven

Det där va en bra idé tycker jag 😊 Ja dom är fina bloggar läser allihopa 😊

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Riktigt kul tema faktiskt :). Är ju liksom perfekt sätt att få nya läsare, ge lite uppmärksamhet samt också fördelen med google. Är jättekul att du är en del av admin <3

Svar: Ja verkligen. Och jag är så glad att jag fick frågan. :-)
Hanna

12 Becka Lindhe :

skriven

Det var en super bra ide, följer det flesta! Det var super bra att ni kom på det!
Vissa av bloggarna läser jag varje dag :)

Kommentera här: