En frukost som jag mår bra av

Godmorgon eller god lunch kanske, hehe. Jag sov till 10, hoppade in i duschen och har precis ätit frukost. Idag blev det kokt broccoli, äggröra med smör och grädde i, ungefär en deciliter aloe vera, argi+ och ett stort glas med vatten. Den här frukosten mår jag så mycket bättre av än när jag väljer att äta yoghurt och mackor. Bra start på dagen för mig!
Igår kväll kom min bror och hans flickvän hit. Vi åt tacos, lite efterrätt och så satt vi i soffan till halv tolv och pratade. Jag visste inte att jag hade Google assistant på telefon, det är ju så roligt att skoja med den. Sa det att jag fått en ny kompis för ett tag blev det nästan en dialog. Haha, lite larvigt jag vet men kul hade vi.
Men det där med 97 saker att blogga om, den var bra. Måste kolla in länken. Planer för dagen är att jobba. Benet är så pass mycket bättre nu att det börjar bli dags att komma igång igen. Jag ska fortsätta gå igenom föreläsningarna. Hinner nog igenom en idag. De är inte så långa men eftersom jag pausar och antecknar samtidigt så tar det sin lilla tid. Vad ska du göra idag?
1 Madde :

skriven

Jag och Siri brukar tramsa runt... Det är jättekul då man är uttråkad hihi. Barnsligt, kanske, men det får man bjuda på

2 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Vad mysigt med en tacokväll med din bror! Underbart när man bara kan sitta och prata :)

3 Therese Carlsson :

skriven

Ja det där är gott att äta 😊 hoppas du får en bra lördag 😊 härligt med lite sovmorgon

4 Pärla :

skriven

Åh det lät ju super gott, älskar broccoli!! Vilken mysig dag ni fick ändå 😍 Det är lite som Siri i iPhone, älskar de haha!

5 Paulina :

skriven

Med vad gott lunch? Ser super gott ut! Bara jag som äter broccoli i våran familj haha! Blir nästan aldrig av! Idag är jag barnvakt så blir bara lugnt ❤️❤️

6 Mösstanten:

skriven

Den där frukosten skulle jag gärna äta. Vi gick ner på stan och lyssanade på ett par blåsorkestrar. Sedan gick vi hem och maken såg på fotboll och jag körde en tvättmaskin och läste utan bok. Fin dag idag, kunde fika på balkongen.

7 sofia:

skriven

Det där såg ju ruskigt gott ut, mums alltså! Massa kramar :) <3

8 Anna :

skriven

Åh vad gott! Mums! Förstår dig! Det hade jag inte sagt nej till. Kram! ❤️

9 Fröken Rödlök :

skriven

Jag tycker det ser så gott ut med äggröra men jag tycker inte om det. Men ibland kan jag koka ägg och mosa ihop med smör. Mums.

10 Ann:

skriven

Har också Google assistant på telefonen, men har liksom aldrig fattat egentligen vad den gör :)

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Haha älskar såna där funktioner, blir hur roligt som helst när man sitter och ställer diverse olika frågor :D. Jag har väldigt lätt för att roa mig själv också i och för sig. HAHA. Det där med 97 bra saker ska jag också kolla upp :D. Bra tips där :)

12 Marie:

skriven

Så gott med en stadig frukost och det där skulle ju passa oss också, =D

13 Mina:

skriven

Den frukosten skulle jag kunna äta. Både ser och låtef så gott. Viktigt att man mår bra av det man äter ❤

14 Amanda:

skriven

Haha vad roligt att läsa dialogen :) Din frukost låter inte alls så fel tycker jag. Ägg är ju jättegott och så även smält smör :)

15 jessica:

skriven

äh så gott med brocolli, under lördagen fira jag min mamma som fyllde år 💕

16 Linda:

skriven

Trevligt med tacos & ägg till frukost är gått det med

17 Amanda :

skriven

Åh vad mysigt att din bror kom på besök 😊 den där frukosten ser så god ut

18 Moa Larsson:

skriven

Men åh, här sitter jag hungrig och skulle bara vilja ställa mig och röra ihop en äggröra. Men, jag fastar fram till 12 idag så jag får hålla i! Vad skönt att benet känns bättre hjärtat 🖤

19 Josse:

skriven

De ser väldigt gott ut! Brukar med göra äggröra och de är så gott , mättande och nyttigt!

20 Kamilla:

skriven

Tack för bloggtips länken. Ibland står det helt stilla vad man ska skriva om. Broccoli är så gott

21 Michelle :

skriven

Grym frukost ju 👌🏻 Ska oxå Tao ändra mina matvanor så fort jag kan

22 Diana Saelöen:

skriven

Ha ha Då rolig dialog det blev ... och jag blev sugen på tacos

23 Yela:

skriven

Ser jättegott ut, älskar broccoli! Så längesen jag åt det nu. Får nog också ta och spana in blogglistan 😃

24 birgitmaria:

skriven

Hoppas gårdagen blev bra :-)
Här har jag inga stora planer för denna dag, läsa, laga mat, baka lite, eventuellt träna och vila min fot, så det blir inga promenader. I och för sig så regnar det ändå.

Kommentera här: