En dagens tack!

Godmorgon! Det är ingen glad Hanna som sitter här i soffan med datorn i knät och skriver till dig. Jag har inte alls vaknat pigg. Jag har sovit bra, men måendet.... 🤧😷🤒 Frukost har jag fått i mig och det blev pannbiffar och grönsaker. Konstigt kanske att äta det till frukost men typisk frukostmat mår jag inte bra av. 
Väder: Strålande sol och och om det blir samma som igår så är det sommar ute. Det är ju faktiskt lite peppande ändå.
Mående: Ont i halsen, huvdet och feberkänsla i kroppen.
Klädsel: Svart träningströja, adidasbyxor och så träningsoverallsbrallor över.
Planer: Hade tänkt att komma igång lite försiktigt med att cykla idag men de blev omkullkastade. Istället blir det en dag i soffan. Fördelen med det är att jag kommer kunna lägga många timmar på studierna.
Fundering:
Varför händer allt alltid samtidigt? Kan det inte delas upp, allt blaha som händer. Minns när jag gick i gymnasiet. En av klasskamraternas häst blev halt och sen var det ingen ände på problemen.
Tråkigaste: Att jag vaknat med halsont och förhöjd temp.
Längtan: Att få ge mig ut och döma fotboll. Det är dock bara att glömma, särskilt med dagens form.
Magnumglassen är helt orelaterad men jag blev lite sugen faktiskt när jag snubblade över den i min Gotland 2018-mapp.
3 saker som jag ser fram emot:
Att bli frisk
Att vara klar med delkursen jag håller på med nu.
Min lediga dag både idag och imorgon.
3 saker jag vill göra som jag inte kan just nu:
Träna
Döma fotboll
Köra ett pilatespass
3 saker jag blir lugn av:
Tid med familjen
Rickard
Pilates
3 bilder jag gillar (det fick bli fyra):
                                                                                       
Klicka för större bilder!
1 Linda:

skriven

Tråkigt när man inte känner sig 100%..hoppas det blir bättre under dagen..

2 Paulina:

skriven

Godmorgon! Hoppas du piggnar på dig!! Är sjuk också!! Men hoppas det verkligen går över!
Skönt det lätt med en cykel tur! Men också skönt att ligga i soffan och slappa om man inte känner sig fullt redo ❗️❤️

3 Amanda :

skriven

Stackars dej det är värkligen fruktansvärt jobbigt när man blir sjuk hippa det går över snappat ❤️😊

4 Pärla:

skriven

Usch så jobbigt att det känns så, hoppas du kryar på dig fort. Här känns det som att solen försöker komma fram iallafall. Skönt med två lediga dagar nu då så du kan vila upp dig.

5 Carolina:

skriven

Ja, det var allt en spännande frukost! Vad tråkigt att höra att måendet inte är på topp, krya på dig fina du! :)

6 Anita Birgitta :

skriven

Hoppas det blir bättre under dagen och att du får känna dig glad.

7 Kamilla:

skriven

Fy vad surt när man har så mycket lust och kul att se framemot och göra. Men du får väl ta sjukdagarna till att pligga undan om det går. Krya på dig

8 Josse:

skriven

Åh här har jag äntögoen blicit bättre så jag tänkte gå till gymmet i veckan och börja så försiktigt där. Krya på dig

9 Emma:

skriven

Fy vad tråkigt att du blivit sjuk, speciellt när man vill hitta på en massa men inte har ork till det. Hoppas du kryar på dig fort fina du

10 Marie:

skriven

Så härlig lista och jag älskar mandelmagnum så gooood

11 Lillemor:

skriven

Usch och fy för att bli sjuk. Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snarast så du kan göra det du vill göra. Att äta vanlig mat till frukost funkar väl det med, tycker jag iallafall. Hoppas du får lite gjort också så du kan sova lugnt ikväll, ha en fortsatt bra söndag, fina du <3

12 Fröken Rödlök:

skriven

Vad tråkigt att du vaknade fel. Men jag hoppas att dagen kan ändra ditt humör och göra dej lite friskare, aldrig roligt att inte må bra.

13 Anna:

skriven

Så härligt inlägg. hoppas du kryar på dig snabbt vännen! Håller alla tummar att du blir frisk snart! Stor kram och ha en fin dag! Kram! <3

Kommentera här: