Planering inför kvällens pass

Idag ska jag åka till Sollentuna igen, det är dags för närträff. Det ska bli så roligt att få träffa alla igen. Dock kommer jag bli tvungen att åka tidigare för att hinna till Mjölby ikväll för dagens pass. Det kommer bli alldeles underbart att få sträcka ut på mattan ikväll efter några timmar i bilen och i skolbänken. Så det som jag känner mest för är extra rörlighet, fokus baksida lår, höftböjare och att ryggen får jobba lite extra i alla rikningar.
Damma av exempelvis mermaid. 
 
 
                                                                                                                            
 
 
 
1 Amanda :

skriven

Vilka bra rörelser du gör för att töja ut kroppen lite 😊

2 Alexandra :

skriven

Åh så härligt med ett ordentligt träningspass! Blir så inspirerad utav dig <3

3 Pärla:

skriven

Skönt att ladda upp lite och få fokusera på något man längtar efter. Lycka till!

4 Paulina:

skriven

Men vad kul att åka iväg en sväng! Ganska långt men det är ju bra förbindelse så!
Själv ska man iväg handla lite och hämta packet :)
Skönt att du hinner sträcka ut dig sen! Hoppas dagen blir toppen 💕💕

5 Jennysvardag :

skriven

Vad roligt med närträff, hoppas att bilresan dit och hem går bra. Så skönt att du kommer få sträcka ut på kroppen efter att haft en ganska stilla dag :)

6 Veronica:

skriven

som yogafan tycker jag de liknar yoga. Är pilates likte yoga eller hur funkar det? tänkte att de kan ju vara kul att testa :)

Svar: Nej det är inte yoga. Sen finns det vissa rörelser som liknar yoga men det är inte alls samma sak. Pilates kan man beskriva som funktionell styrketräning för hela kroppen.
Hanna

7 Mina:

skriven

Blir lika sugen varje gång jag ser detta att testa Pilates men de har inte det på mitt gym. Får ta ett snack med dem 😉

8 Inne hos Ina:

skriven

Jag blir imponerad på att du kör bil till Sollentuna. Tänker att det måste vara jättemycket trafik och jättesvårt, haha. Härligt att hinna träna efteråt i alla fall! :)

9 Yela:

skriven

Hoppas du fått ett superbra pass! Blir så sugen på att testa pilates när jag läser hos dig. Hade så gärna kommit på ett pass om jag bodde närmare! ☺️

Kommentera här: