Godmorgon måndag

Godmorgon! Såg du nya avsnittet av Solsidan igår? Det gjorde jag och ja, vad ska man säga om karaktärerna. De är sig lika.....
Jag sitter här vid datorn, äter frukost, försöker skriva det här blogginlägget och läser andra bloggar samtidigt. Alltså det där med multitasking är inget att ha egentligen. Ser nu på klockan att jag måste börja skynda mig lite nu. Här kommer iallafall veckans planering.
Måndag: Jobb 7-13, promenad med Sofia och pilates på kvällen.
Tisdag: Jobba med basgruppsuppgift och kvällspass.
Onsdag: Dagpass och les mills sprint som Sofia håller i.
Torsdag: Ledig och pilates på kvällen. Plugg står på schemat.
Fredag: Jobba kväll
Lördag: Jobba kväll och döma fotboll på dagen.
Söndag: Delad tur
1 Pärla:

skriven

Japp det gjorde jag, tycker det var som vanligt ungefär. Himlans mycket du ska jobba denna veckan, hoppas det går bra.

2 Paulina :

skriven

Vi kollade också på solsidan haha! Tycker det är super bra! Jag hoppas din vecka blir bra! Ser ut som det blir en jobb vecka men ändå lite kul på listan! Hoppas du får en fin vecka ❤️

3 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Klart jag såg solsidan :D Så kul att det har börjat igen. Jag älskar den serien och tycker alla karaktärer har sin charm :)

4 Anneli @ spinkfingerphoto.com:

skriven

Nej jag har missat att nya solsidan har börjat :O
Haha, jag är "expert" på multitasking men jag vill inte vara sådan, varje dag blir jag galen på mig själv.

Kommentera här: