Två av allt

Godmorgon, hoppas att du mår bra! Vad sägs om att starta den här dagen med en positiv lista. De är lätt att starta dagen med tankar om "jag är så trött" eller att något går "fel" och så tänker man direkt att "jaha, det blir en sån dag idag" och så får den känslan prägla hela dagen. Det är ett tänk som jag iallafall inte vill starta dagen med. Jag vill tänka positivt och vara positiv för det tror jag geomsyrar allt på ett eller annat sätt. Men det är klart att man ska få känna sig ledsen och nedstämd om det hänt något som jag varit de senaste två veckorna. Men det hindrar inte min grundpositivism vilket jag såklart vill fokusera på.
2 positiva saker om mig själv
- Jag är grym på pilates
- Jag är en väldigt snäll person som vill alla väl.
2 positiva minnen
- Kanske konstigt men det får faktiskt bli årets löptest som jag sprang igenom som ingenting.
- Från 2019 är ett positivt minne Aroscupen där jag fick döma riktigt roliga fotbollsmatcher.
2 favoriter i hemmet
- mina nya ljuslyktor som jag köpte på Ullared
- Köket, älskar att sitta i köket och pyssla i skenet av stearinljus.
2 positiva favoritintressen
- Träna
- Döma fotboll
2 positiva saker med min kropp som jag är nöjd med
- Att jag är stark.
- Mitt ansikte. Men mest är jag nöjd över hur jag kunnat lära mig att döma fotboll med noll förutsättningar. Eller att kroppen alltid hänger med på det som jag får för mig att testa utan att protestera nämnvärt.
2 positiva tryggheter
Vilken konstig fråga. Trygghet är ju alltid positivt.. Men det får bli Rickard, min familj och mina vänner.
1 Amanda :

skriven

Så härligt att ha lite posetiva saker i sin blogg älskar att komma in och läsa posetiva listor 😊💞

2 Evah Åberg:

skriven

Åh vilken härlig lista :) Så viktigt att försöka tänka positivt. Så fina ljuslyktor!

3 Louise Baumgärtner :

skriven

Härlig blogg! Och bra med positiv lisra👍

4 Sandifighter:

skriven

Vilken härlig lista. Super bra positiva grejer med, i bland glömmer man bort sånt som faktiskt är positivt i ens liv ❤

Kommentera här: