En morgon med Hanna-tid

Jag ville promenera idag men ändå inte. Jag kände att kroppen verkligen behövde komma ut men huvudet ville inte alls. Efter lite dividerande med mig själv kom jag ut iallafall. Gick förbi kyrkan och satte mig under träden en sväng, fortsatte sedan min runda. Jag kände i hela kroppen hur galet stel jag är så jag promenerade min runda, sedan gick jag hem och hämtade kameran och min matta för tio minuter morgonstretch. Oj, oj, vad det gjorde gott för kroppen. Det var precis vad jag behövde. Jag har nu ätit frukost, det blev lunch till frukost, hehe, spenatsoppa och ägg men det var det som jag var sugen på så det fick det bli. Önskar dig en riktigt härlig dag!
 
1 Amanda :

skriven

Vilken härlig natur det ser ut att vara ska själv ut på en promenad senare

2 Jenny:

skriven

Åhh.. ser så härligt ut att vara ute i det gröna!!
Jag har alltid trott att du har någon med dig när du tagit bilder på träning. Kul att se att det faktiskt var en kamera på stativ.. haha!!!
Har du en fjärrkontroll att ta blilden med eller sätter du på självutlösare?

Hoppas du får en härlig dag,

kram kram

Svar: Haha! :-D Jag använder självutlösare. Men jag skulle gärna ha en fjärrkontroll. Skulle vara lite smidigare istället för att alltid tajma in de tio sekunder man har på sig. :-)
Hanna

3 Emma:

skriven

Vilka sjukt härliga foto! Och vad skönt att du lyckades ta dig ut även om du tvekade

4 TwinMom.se:

skriven

Åh så skönt med en morgonrunda och att du kunde ta dig ut! Jag önskar jag var mer motiverad till att faktiskt ta mig ut på morgonen!
Vad härligt att kunna vara ute och stretcha! Har ni egen tomt?😃

Svar: Ja, det har vi. Just de här bilderna är dock tagna utanför kyrkan här i byn där vi bor. :-)
Hanna

5 Sandifighter:

skriven

Åh vilken skön morgon. Låter så underbart att promenera och sen köra strech på gräset ❤

6 nouw.com/sannaevelyne :

skriven

Underbara bilder! Härligt med en morgonstretch 😍

7 Elin:

skriven

Så härliga bilder!! Kramisar

8 Amanda :

skriven

Men vilken fin natur runt omkring så härligt det ser ut❤️

9 Kamilla:

skriven

Det ser helt underbart när du gör övningar på gräsmattan. Härligt med en tidig morgon promis

10 Jennysvardag:

skriven

Så härligt att du kom ut på en promenad. Jag lär få bra motion sen när vi går ut, jaga sonen ute har blivit standard här 🙈 härligt att stretcha ute i gräset :)

11 Madde :

skriven

Härligt med promenad. Bästa som finns.

12 Daisy:

skriven

Duktig du som orkar sånt där direkt på morgonen, här har vi precis vaknat 😅

13 Marina:

skriven

Vilken underbar och rofylld morgon.
Skönt att komma ut i solen och få lite egentid.
Hoppas att resten av dagen blir lika bra <3

14 soclosedecember.nu:

skriven

Skönt att komma ut lite. Smidigt med självutlösare. Men kan kanske va stressigt :P

15 jessica:

skriven

vad mysigt det såg ut att morgonstretcha ute på gräsmattan , fina foton <3

16 Therese:

skriven

Vad härligt att träna utomhus idag =) Vad skönt att få en morgonrunda =)

17 Moa Larsson:

skriven

Den där morgonstretchen ser ju HELT LJUVLIG ut. Måste bli bättre på att unna mig det men det är svårt med den här magen minst sagt. Hatar att dividera med mig själv, låter dock som att du kom fram till ett vettigt beslut! Kram 🖤

18 Anna:

skriven

Så härligt att du kom ut trots att det krävdes lite dividerande med dig själv. Det låter som att det blev en väldigt harmonisk start på dagen till slut.

19 maria:

skriven

Visst är det en skön känsla när man kommer ut trots allt. Eller gäller väl allt man gör bara man kommer över tröskeln

20 Pärla:

skriven

Känner så igen den där känslan, man behöver men man vill inte. Så många gånger man bara fått övertyga sig själv och bara gå. Spenatsoppa är ju så gott!!

21 Sarah:

skriven

Så himla skönt med en promenad :) Härligt att träna utomhus :) Hoppas att du med har haft en härlig dag :)

22 Madelene:

skriven

MEn herregud vad underbart att starta dagen sådär. Ska föröska ta och starta min dag så någon gång. Låter helt perfekt

23 Kirsi:

skriven

Vilken fin morgon. Bor ni så nära kyrkan? Blir så sugen på att ta fram min yogamatta och stretcha lite jag med. Så skönt.

24 Joanna:

skriven

Härliga bilder.

Kommentera här: