Sammanfattning av veckan

Godmorgon måndag! Den här dagen har jag inte sett fram emot. Jag börjar jobba 13 och slutar 21, den absolut sämsta tiden. Idag blir dagen ännu värre då jag ska på ett möte som jag haft lite ångest för. Så jag kunde inte somna igår kväll och vaknade tidigt och kunde heller inte somna om. Blä!!! Ska alldeles strax försöka få i mig lite frukost. Vet dock inte vad jag ska äta. Igår till frukost stekte jag bara vitkål i smör + c-vitamin, kollagen, kokosolja och mina kapslar av msm och silicea. Det var gott och mättsamt. Kanske blir något liknande idag. :-)
Jag satt igår i soffan i godan ro och kollade på Sverige - Thailand när domartillsättaren ringde mig och frågade om jag kunde rycka in på en match. En domare hade blivit sjuk på uppvärmningen. Jag kunde egentligen inte då brorsan och hans tjej skulle komma på grillmiddag. Men vad gör man inte i ett sådant akutläge. Konstaterade att kroppen kändes bra trots match i fredags, hårt träningspass i lördags och sedan springa på matchen igen igår. Nog babblat, här kommer veckans lista.
Veckans fusk:
Glass och godis i torsdags och bara glass på fredagen. Godiset var för sött men glassen var god.
Veckans sämsta:
Finns det något riktigt dåligt den här veckan? Barnen har fått sommarlov, jag har haft en vecka med minimalt med jobb. (Att den här veckan är betydligt mer fulltecknad låtsas vi inte om just nu.
Veckans känsla:
Fortfarande lite låg.  Bit ihop, fuska, bit ihop, fuska? Ska jag eller ska jag inte äta ketogent? Ungefär så har mina tankar gått den här veckan. Jag har dock landat i att äta ketogent i huvudsak men att det inte gör något just nu om jag inte ketoadapterar. Men vi får se, haha, nästa vecka kanske jag ändrat mig igen.
Veckans outfit:
Får bli min reafyndade klänning från HM. Jag har den faktiskt på idag med och i gårkväll. Den är ju så fin. Lätt bästa köpet än så länge!
Veckans väder:
Sommar! Förutom ett par dagar som var grå och danna.
Veckans humör:
Jag har varit glad men samtidigt gått och oroat mig över en grej. Förhoppningsvis behöver jag inte oroa mig mer efter idag.
Veckans mest lästa inlägg:
Det vet jag inte den här gången då statistiken just nu inte fungerar. För ett kontrollfreak som jag är det riktigt störande. Jag vill ju veta ju!!
Veckans bild: 👆👆👆
Veckans godaste:
Det hör till att äta skolavslutningslunch på Ni Hao här i stan. Jag hade dock ingen lust att anpassa rätten till lchf. Gott som jag vet inte vad!
1 Jennysvardag:

skriven

Din klänning är ju så fin, reafynd är bra. Så snällt att du ställde upp och dömde matchen. Glass är ju alltid gott :)

2 Anonym:

skriven

Låter ändå som du mår bättre ❤️ Tråkigt med jobbet :/ men hoppas dagen går fort för dig iallafall ❤️ Fina du

3 Moa Larsson:

skriven

Jag tycker det är så fint när du sammanfattar dina veckor, och blir megaimponerad över att du nått dit där du tycker att godis är alldeles för sött. Jag har aldrig varit någon godisgris och kan verkligen också känna så, glass och lättsaltade skruvar däremot, det slinker ner alldeles för enkelt. Förstår att du kastas hit och dit mellan kosttankarna, det är inte alltid lätt. Skickar lite pepp så vi kan resa oss tillsammans!

4 Mina:

skriven

Förstår att du gillar klänninfen, den är så snygg. Vid festliga tillfälken kan det vara gott att unna sig sånt man inte brukar äta 😀

5 Snabela :

skriven

Kan förstå att du tyckte den där rätten var veckans godaste. Den ser ju jätte god ut. Nu blev jag hungrig.

6 Kamilla:

skriven

Alltså dina pioner är magiska. Kanske kanske blommar mina idag. Får helt klart gå och öppna ytterdörren och kika efter.

7 Emma:

skriven

Hoppas din dag blir toppen idag! Älskar dina såna här listor. Så kul att se vad som varit bra/dåligt med veckan

8 Fröken Rödlök:

skriven

Så roligt med dessa inlägg :)
Ibland får man fuska, så länge man inte gör det varje dag var det någon som sa till mig... Om det känns rätt för dig att köra keto men inte till 100% så tycker jag du ska göra det - då blir det ju inte fusk när du äter något som inte är keto.. ?

9 Sandra:

skriven

På en så stor dag måste man få fuska lite 😉

10 Sandra:

skriven

Glömde ju skriva att jag hoppas mötet går bra och att du får slippa oron sen ❤

11 sofia:

skriven

Åh fina, fina du! Verkligen så tråkigt att läsa att du inte har sett fram emot denna dag. Jag hoppas verkligen att den kommer gå helt okej iaf och att den går snabbt så den snart är över. Tänker på dig! Kramar :) <3

12 Therese:

skriven

Det där kina maten ser så god ut =) låter som du haft en bra vecka =)

13 Daisy:

skriven

Jobbigt när man ej kan somna om ://, hoppas jobb passet går bra ändå :) va god maten såg ut

14 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

så fina bilder du bjuder på.
Jobbigt när man vaknar jätte tidigt, hoppas även att ditt möte går bra idag - inget roligt att gå runt med ångest.
snäll du var som hoppade in vid match.
Önskar dig en fin vecka.
kram

15 Anna svensson:

skriven

Tycker ändå det lät som ett helt okej fusk 😊 maten såg riktigt god ut. Kram på dig fina Hanna, önskar dig en fin vecka❤️

16 Amanda:

skriven

I bland tycker jag att man kan förtjäna en glass lite fusk tycker jag är okej :) väldigt vackra blommor

17 Jane:

skriven

Du verkarna ha haft en rätt så mysig vecka faktiskt. Ja förstår att du inte gillar jobbtiden direkt 🤷🏼‍♀️ Verkligen hela dagen & kvällen försvinner.

18 Moa:

skriven

Det där såg verkligen sååå gott ut 😍

19 Anna:

skriven

Åh, så mysigt med sommarlov och sommarlovslunch. Det kan jag verkligen sakna nu när jag inte går i skolan längre. Kan man spola tillbaka tiden några varv just den här tiden på året? ;)

20 Evelina:

skriven

Älskar verkligen dessa inlägg med din veckans favoriter. Kul att barnen har fått sommarlov nu hoppas det blir ett bra lov för dom. Verkligen ett fint foto på blomman

21 Michaela :

skriven

Jag förstår att du ryckte in ändå, det är ju sånt man gör. Men typsikt att det va en dag så ni hade gäster

22 Jenny:

skriven

Först och främst... wow... den där maten ser ju sjukt god ut!!!

Sen... lite fusk får man unna sig ibland ;) Även om man känner sig dålig efteråt så är man glad medan man äter den där glassen . ;)
och den där klänningen ser super fin ut!!
Undra om den finns på HM här!

Kram kram

23 Ariella :

skriven

Keto dieten har jag inte så bra koll på. Vad är filosofin bakom dieten?

Svar: Det är en antiinflammatorisk kost kan man säga. En strikt variant av lchf där grunden är kött, fisk, ägg, gröna grönsaker och animaliska fetter.
Hanna

24 Michelle :

skriven

Usch inte kul med möten som man får ångest utav . Det är inte bra 💕

25 jessica:

skriven

åh vilken fin bild på blomman ps maten såg ju också riktigt god ut <3

26 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så jobbigt att du går runt med oro, hoppas att det du gjort idag fått oron något mer lättsam <3. Att känna så där gör inte direkt att dagarna blir lättare. Nu tycks veckan varit okej för dig ändå med sommarlov för barnen och sådant men tänker främst på ditt mående där <3.

27 Madelene:

skriven

Hoppas mötet gick bra osm du hade ångest inför. Tycker de är så mysigt att läsa sådanahär sammanfattningar av veckan

28 Amanda:

skriven

Jag tycker du gör rätt i att göra så att du "får" äta glass om du vill eller kinamat nångång. Det är ju ändå sommar. Sen så ser kinamaten jättegod ut :)

29 Åse:

skriven

Är de klänningen som är på bilden ? Isf var den jätte fin :)

30 Julia:

skriven

Jag hoppas mötet gick bra igår. Klart man ska få fuska med glass på sommaren Hihi 😊 åh maten såg riktigt god ut jag har inte käkat kinamat på hur länge som helst

31 Josse:

skriven

Åh vad de ser gott ut! Nu har vi med äntligen fått lite sommar. Har varit grått och åskigt en vecka nu :)

32 Matilda Berlin:

skriven

Den klänningen är verkligen så himla fin på dig hjärtat!! Att du lyckades reafynda den dessutom är ju bara magiskt! Om jag får säga mitt så är det absolut inte fusk att äta lite godis/sött/glass/what ever en eller två dagar i veckan. Allt handlar ju om en livsstil och inte en diet. Det skall vara hållbart och kul att leva, så försök hitta någon slags balansgång. Något som funkar och ger dig det bästa utav båda världarna =) KRAM hjärtat <3

33 Petra:

skriven

Så snällt av dig att hoppa in med kort varsel 🌸tror jag kommer ta på mig denna klänning idag 🎉så fin kram

34 Katja :

skriven

Hoppas att mötet som du varit orolig för gick bra!! Härligt med sommarlov!

35 Sofie:

skriven

Maten såg ju riktigt god ut och blommor så fin. Snygg klänning, älskar att fynda från H&M, snygga billiga klänningar 😍 skönt med sommarlov nu 💓

36 Marie:

skriven

Kan tro det känns för det är ju halva dagen som går innan man börjar, dock så är man ju inne i det bara man väl kommer dit, då går tiden allt ändå. Samt hoppas att du känner dig mindre låg snart

37 Lexochlogan :

skriven

Fint med reafynd, alltid roligt att hitta något man gillar. Lite fusk men nån stans skönt att man tillåts det ibland bara man inte kommer ur fas.

38 Jenny:

skriven

Vilka vackra bilder på dig! Kram

39 lindajanssons - fashion:

skriven

Finis😊

40 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Åh, ja, äntligen sommarkänslor! Nu är det sommar på riktigt liksom :)))

41 Junitjej:

skriven

Vilken fin klänning! Själv lyckas jag aldrig hitta något från H&M!
Avslutningslunchen ser jättegod ut!

Kommentera här: